حضور درخشان واحد کاشمر در همایش های بین المللی


مقاله علمی مدیر گروه آموزشی مقطع کارشناسی ارشد علوم دام یدانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در کنفرانس علمی EAAPZOLO کشور یونان پذیرفته شد.
معاون پژوهشی این واحد دانشگاهی با بیان این مطلب به خبرنگار ایسکانیوز گفت : دکتر رضا وکیلی در شهریور ماه سال جاری با حضور در کشور یونان مقاله علمی خود را با عنوان « اثرات چربی ویتامین E و روی بر پاسخ ایمنی و فراسنج های خونی در جوجه های گوشتی » به صورت سخنرانی ارایه خواهد کرد.
دکتر فریبرز حسینجانزاده در ادامه با تاکید بر لزوم تشویق اعضای هیئت علمی به حضور در مجامع علمی درون و برون کشور به منظور ارایه مقالات و نتایج تحقیقاتشان اظهار داشت : در مرداد ماه جاری نیز شاهد حضور دکتر اکبر سلیمانی عضو هیئت علمی گروه مهندسی علوم دامی این دانشگاه به منظور ارایه مقاله علمی با عنوان « اثرات طول دوره خشکی بر روی تولید و ترکیب شیر، متابولیست خونی و شمارش سلول های خونی در شیرآوری بعضی از گاوهای هولشتاین » به صورت سخنرانی در سمینار بین المللی علوم دامی، غذا و کشاورزی در کشور فرانسه بودیم.
وی همچنین از حضور عضو دیگری از اعضای هیئت علمی این دانشگاه در کشور فنلاند خبر داد و افزود : هادی نقی پور اوندری عضو هیئت علمی گروه تربیت بدنی این واحد دانشگاهی نیز توانست با ارایه مقاله ای به صورت پوستر با عنوان « شیوع ناهنجاری های اسکلتی _ عضلانی، بالاتنه و پایین تنه در کارکنان فعال و غیر فعال دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر» در کنفرانس بین المللی تربیت بدنی در هلسینکی فنلاند حاضر شود.
وی در پایان خاطر نشان شد: بیش از این نیز شاهد حضور تنی چند از اعضای هیئت علمی این دانشگاه در سمینارها و کنفرانس های علمی کشورهای کره شمالی و ایتالیا و مصر بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *