کاشمر از شهرستان های پیشرو در رشته فوتبال استان است

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت : شهرستان کاشمر به لحاظ داشتن استعدادهای بالقوه از جمله شهرستان های پیشرو در رشته فوتبال خراسان رضوی است .

سید هاشم حسینی در بازدید از فعالیت های هیات فوتبال کاشمر با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد این هیات در خصوص ساماندهی جوانان و نوجوانان در تیم های مختلف ورزشی در رده های متفاوت سنی اظهار داشت : خوشبختانه هیات فوتبال کاشمر در حال حاضر به لحاظ دارا بودن امکانات و ساختمان جدید در محل استادیوم ازادی این شهر به عنوان شهرستان برتر استان به شمار می رود به طوری که در کمتر شهرستانی سراغ داریم که این رشته پرطرفدار مورد توجه مسئولان قرار گرفته باشد.

وی که از نزدیک در جریان فعالیت های هیات فوتبال کاشمر قرار گرفت ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های اعضای هیات فوتبال کاشمر و اطلاع از کمبود منابع مالی در هیات فوتبال کاشمر در خصوص کمک مالی به این شهرستان قول مساعد داد.

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی همچنین به حضور تیم فوتبال کاشمر در رقابت های لیگ دسته 3 باشگاه های کشور اشاره کرد و خاطر نشان کرد : تا کنون 2 بازی این تیم را از نزدیک دیده ام و امیدوارم بازیکنان این تیم در سایه حمایت های مسئولان شهرستان بتوانند با این تیم به مسابقات دسته دو و بالاتر راه یابند.

وی با تاکید بر این که باید فوتبال در شهرستان های استان به سمت حرفه ای شدن حرکت کنند تصریح کرد: امیدواریم در سال های آتی شاهد حضور تیم های بیشتر شهرستانی در رقابت های کشوری باشیم .
رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در ادامه بازدید و سرکشی از هیات های فوتبال شهرستان های استان به همراه مسئولان کمیته های شهرستان ها و داوران این هیات به کاشمر سفر کرده بود

یک پاسخ

  1. آره.کاشمر پیشرو هست ولی به شرطی که حمایت بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *