همایش ملی «نو آوری های سیاست جنایی ایران» در واحد کاشمر برگزار می شود

همایش ملی «نوآوری های سیاست جنایی ایران» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در اردیبهشت ماه سال 1391 برگزار می شود.
به گزارش آنا؛ معاون پژوهشی واحد کاشمر با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت:واحدهای مشهد،تربت حیدریه،تایباد و بردسکن با واحد کاشمر در امر برگزاری این همایش مشارکت خواهند داشت.
دکتر فریبرز حسینجانزاده در ادامه از برگزاری یک همایش منطقه ای در واحد کاشمر خبر داد و اظهار داشت: این دانشگاه در آبان ماه سال جاری همایش منطقه ای «مهندسی کامپیوتر،دانش و فناوری اطلاعات» را با مشارکت شش واحد دانشگاهی منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد کرد.
وی با اعلام مشارکت واحد کاشمر در امر برگزاری سه همایش منطقه ای دیگر در دانشگاه های آزاد اسلامی فردوس،بردسکن و گناباد اظهار داشت:در سال جاری کارگاه تخصصی« مدیریت پژوهش» در این واحد دانشگاهی ویژه پژوهشگران واحدها و مراکز دانشگاهی منطقه 9 برگزار خواهد شد.
دکتر حسینجانزاده در پایان به اقدامات این دانشگاه در ارائه خدمات علمی به دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد اشاره کرد و ابراز داشت:با توجه به پایان نامه های ارائه شده از سوی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد علوم دامی و زبان و ادبیات عرب به زودی مقالات برتر اهر رشته به صورت کتاب منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *