فرماندار کاشمر: با توجه به کمبود منابع آبی در شهرستان همه باید در مصرف بهینه آب تلاش کنند


فرماندار کاشمر گفت : با توجه به کاهش نزولات آسمانی و کمبود منابع آبی در شهرستان همه افراد باید در مصرف بهینه این نعمت الهی تلاش کنند.
سید محسن امیر کلالی  در بازدید از تأسیسات آب شرب  شهرستان، فرهنگ سازی در زمینه  مصرف بهینه آب را لازم و ضروری دانست و از مسوولان مربوطه خواست تا با انجام فعالیتهای فرهنگی و تهیه بروشور در جهت مصرف بهینه وصرفه جویی آب فرهنگ سازی کنند .
وی همچنین اقدامات صورت گرفته در راستای تأمین آب شرب شهرستان را رضایت بخش دانست و از تلاش کارکنان و خدمتگذاران شرکت آبفای شهرستان تقدیر کرد.
در این بازدید مدیر امور  آب و فاضلاب شهرستان کاشمر با ارائه گزارشی از عملکرد این امور   اظهار داشت: این امور  با کسب رضایت 99 درصد جمعیت تحت پوشش خود به عنوان اداره برتر در ارائه خدمات به تعاونی های مسکن مهر شهرستان کاشمر نیز مطرح می باشد .
علی اصغر پاکروان افزود: امور آبفای کاشمر ضمن تامین نیازهای شهروندان در شهر کاشمر و ریوش و بر انجام فعالیتهای روزانه، نسبت به تامین آب شرب با کیفیت و کمیت مناسب اقدام نموده است .
مدیر آب و فاضلاب شهرستان کاشمر ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص چگونگی تأمین آب مورد نیاز شهرستان، ذخیره سازی و توزیع آب شرب، به چالش ها و مشکلات پیش روی صنعت آب در شهرستان پرداخت.

2 پاسخ

  1. لطفا جزئیات تصادف مشکوک سمند در کاشمر را بزنید روی سایت.
    باتشکر سیدمحمود از ارومیه

  2. قالب بسیار زیبایی دارید دوست عزیز.
    این قالب به صورت رایگان در سایت پی سی ول برای دانلود قرار گرفته است.
    آیا شما اجازه این کار را داده اید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *