دهمین جشنواره علوم قرآنی در کاشمر به کار خود پایان داد


دهمین جشنواره علوم قرآنی در کاشمر  در مراسمی  با حضور 400 نفر از قاریان برجسته جلسات قرآنی و مدیران موسسات قرآنی به کار خود پایان داد.
در آیین اختتامیه این جشنواره که به همت موسسه فرهنگی هنری پردیس قرآن، اداره اوقاف و امورخیریه، دانشگاه پیام نور و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر، برگزار گردید از برگزیدگان درهفت  رشته حفظ 10 جزء، قرائت ترتیل بالای 16سال، خوشنویسی، شعر، روش‌های موفق تدریس مربیان مهد کودک قرآنی، داستانهای کوتاه قرآنی، مقالات و پژوهشهای قرآنی تقدیر به عمل آمد.
در این مراسم  غلمرضا نیازی، مجری دهمین جشنواره علوم قرآنی شهرستان کاشمرو مدیر مرکز عالی تربیت مدرس قرآن کریم با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات 278 نفر شرکت کردند، افزود : 205 نفر از شرکت کنندگان را خواهران و الباقی را برادران تشکیل می‌دادند.
نیازی با اشاره به اینکه برگزیدگان در این 7 رشته به مسابقات استانی که در مشهد مقدس برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد افزود: در رشته حفظ و ترتیل نفرات اول و در سایر رشته‌ها نفرات اول تا سوم اعزام می شوند.
وی در ادامه گفت : در رشته حفظ بانوان، زهرا حافظ و در رشته ترتیل برادران محمد شیرین به مقام اول دست یافتند.
وی همچنین افزود : در رشته‌های خوشنویسی، شعر، داستان، پژوهش و روشهای موفق تدریس به ترتیب محمود بهزاد، نبوی، حمید عشقی و معصومه بهارمست و زهرا مزاری حائز رتبه‌های اول شدند .
گفتنی است در این مراسم از 7 نفر از خادمان قرآن نیز تجلیل به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *