عضو شورای شهر کاشمر: جهت اداره شهر نیازمند همفکری تمام شهروندانیم


یکی از اعضای شورای شهر کاشمر با بیان این‌که جهت اداره بهتر شهر نیازمند همکاری و هم‌فکری تمام شهروندان هستیم، گفت: تمام توان خود را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان به کار گرفته‌ایم.
مهری پالایی اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با تجهیزاتی که فراهم شده و با مشارکت تمام شهروندان جهت رفاه حال عموم در خانه بزرگ خودمان یعنی شهر تلاش کنیم.
وی با اشاره به این‌که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کاشمر تمام توان خود را در اجرای سیاست‌گذاری‌های صحیح جهت رفاه حال شهروندان و اداره شهر گذاشته‌اند، از تمام شهروندان خواست با ارائه راهکار، پیشنهاد و حتی انتقاد، منتخبان خود را در شورای شهر جهت برداشتن قدم‌های مؤثرتر یاری کنند .
وی گفت: درصدد هستیم با حضور در محلات مختلف، شهروندان را با مسائل شهری و حق و حقوق شهروندان در راستای اداره امور شهر بیشتر آگاه کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه همان‌گونه که نقش مادر در تربیت فرزندان، تحصیل، سلامت جسمی و روانی اهمیت دارد، مدیریت شهر نیز به مشارکت بانوان نیازمند است زیرا حضور بانوان در همه فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نشان از درایت، بینش و آگاهی بالای آنان است، از تمام بانوان خواست در تمام فعالیت‌ها، حضور چشمگیر و فعالی داشته باشند.
وی با اعلام اینکه اداره شهر همانند اداره یک خانواده مسوولیت سنگینی است که نیاز به تعامل و هم‌فکری تمام شهروندان دارد، افزود: زنان ما در تربیت فرزندان و مدیریت خانه زمانی موفق هستند که از بینش و آگاهی لازم برخوردار باشند .

یک پاسخ

  1. پیشنهاددارم یک قسمت از بافت قدیمی شهر صورت پایلوت هر گونه تغییر در ظاهر و داخل آن بدون مجوز شهرداری ممنوع بوده و رعایت بافت قدیمی الزامی باشد که البته پیمانکاران مربوطه موجود می باشند که حاضرندبا شهرداری همکاری نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *