جشن فارغ التحصیلی 65 دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر برگزار شد

آیین جشن فارغ التحصیلی 65 دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در محل مجتمع امام صادق(ع) این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش آنا، معاون دانشجویی واحد کاشمر با حضور در جمع دانش آموختگان با تبریک به آنان از حضور خانواده های دانش آموختگان، تنی چند از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، تعدادی از هنرمندان شهرستان وجمعی از اساتید و دانشجویان تشکر کرد و اظهار داشت: دانش آموختگی شروعی دوباره برای ورود به عرصه های مختلف زندگی است.
وی با اشاره به تاکیدات اسلام در رابطه با آموختن دانش افزود:امیدوارم در کلیه مراحل زندگانی موفق و شما باید سکاندار فعالیت های مثمر ثمری در کشور باشید.
رئیس واحد کاشمر که همزمان با این جشن در ماموریت بود طی پیامی فارغ التحصیل شدن را اتمام یک مرحله و آغاز مراحلی بزرگ تر دانست.
در پیام دکتر علی اکبر ثمری که توسط معاون دانشجویی قرائت شد، آمده است :امیدوارم قطب نمایی زندگانی تان بهترین جهت را به شما نشان دهد بدانید که آینده ایران زمین توسط افرادی چون شما رقم می خورد.
رئیس دفتر فرهنگ اسلامی نیز دراین جلسه دانش اموختگان را به کسب دانش و تجربه دعوت کرد.
حجت الاسلام طاهری با تاکید بر لزوم توجه به تعلیم وتعلم ابراز امیدواری کرد که شاهد درخشش دانش آموختگان در جای جای ایران اسلامی باشیم.
در این مراسم برنامه های فرحبخشی چون؛اجرای موسیقی محلی،مسابقه حضوری،تواشیح،مولودی خوانی و موسیقی مقامی و تکنوازی گیتار برگزار شد.
گفتنی است که در ادامه این برنامه به حائزین رتبه های برتر هر یک از گروه های آموزشی و همچنین دانش اموختگان حاضر در جلسه هدایایی اعطا شد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *