خطیب جمعه کاشمر: امروز قدرت بسیج به کشور امنیت داده است

بسیج کاشمر
خطیب جمعه کاشمر گفت: پشت دشمنان از چنین اجتماع بزرگ بسیجیان می لرزد و بسجیان باید در انتخابات آتی همانند دوران دفاع مقدس بدرخشند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی امروز در مراسم رژه بسیجیان پایگاه‌های مقاومت و گردان‌های عاشورا و الزهرا کاشمر ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسجیان باید در انتخابات آتی همانند دوران دفاع مقدس بدرخشند.
وی در توصیف بسیج آن را به چشمه ای زلال، رودی پرخروش و دریایی پر موج و کوهی استوار تشبیه نمود و گفت: بسیجی در برابر ستمگران می رزمد و می خروشد همان طور که به فرمان امام توانست قدرت پوشالی 2500 ساله شاهنشاهی را ریشه کن کند، قدرت تا دندان مسلح استعمار آمریکا و برقدرت‌ها را از بین ببرد و دست تجاوزگران قلدر همچون صدام را قدرت بسیج قطع کند و پای اشغالگران را دست بسیج کوتاه نماید.
وی گفت: امروز راه نجات بشر توجه به آیین اسلام، مکتب اهل بیت و مکتب عاشورا و مکتب پیروزی خون بر شمشیر و به قدرت رساندن صالحان و مومنان است لذا بسجیان همه دانش آموز این مکتب اند و امام خمینی معلم و مدرس این مکتب می باشد.
وی با بیان اینکه امروز پس از 32 سال از عمر انقلاب فریاد بسیج در برابر عربده های دشمنان که هنوز آرزو می‌کنند کاش می توانستند به انقلاب ضربه بزنند، همچنان بلند است و پشت آنان از چنین اجتماع بزرگ بسیجیان می لرزد، اظهار داشت: امروز قدرت بسیج به کشور امنیت داده است و حضور در این اجتماعات در برابر آتش افروزهای آمریکا همچون برد و سلام _ آتشی که بر ابراهیم گلستان شد _ است که برما وارد می شود.
وی مأموریت عظیم بسیج را در شرایط فعلی توجه به انتخابات مجلس نهم که در پیش روست دانست و از بسیجیان خواست پویا و فعال در عرصه سیاست حضور یابند و در این شرایط برای نسپردن کشور به دست بیگانگان هشیار و جدی باشند.
وی گفت: پیش بینی می شود همانطور که دشمنان و منافقان در فاصله سال‌های 59 و 60 علیه نظام ما شیطنت می کردند و حتی در فتنه سال 88 بحران آفرینی نمودند، در انتخابات آتی هم به فکر طراحی نقشه های شوم خود باشند تا منافقان را در مجلس نهم جا دهند لذا باید بسیج با هیبت در این عرصه وارد شود.
وی با اشاره به اینکه دست اندرکاران فتنه 88 که همچون آتش زیر خاکسترند، منتظر پیدا شدن شرایط مناسبند تا دوباره شعله ور شوند، از این رو بسیجیان باید هوشیار و بیدار باشند و اجازه ندهند کسانی که در جریان فتنه 88 موجب آزردگی خاطر رهبرمان شدند، دوباره وارد عمل شوند.
خطیب جمعه کاشمر افزود : مأموریت بسیجیان همان کاری است که در 9 دی و 22 بهمن سال 88 انجام داده و نشان دادند که همچون کوه استوارند و اجازه نمی دهند بیگانگان و کج اندیشان سنگر مهم مجلس را اشغال کنند.
وی به نقش مهم رهبری در حفظ وحدت و راهنمایی کننده ملت اشاره نمود و با بیان اینکه در حال حاضر دنیا خیره به انقلاب ماست،گفت: مردم مصر که دارای قدمت تاریخی و فرهنگ کهن هستند اگر چه هشت ماه است که علیه دیکتاتور کشورشان انقلاب کرده اند اما به دلیل نداشتن رهبری هدایتگر نظیر آنچه امام خمینی در انقلاب 57 در ایران انجام داد، هنوز نتوانسته اند نظامی قوی شکل دهند.
وی از آحاد مردم خواست قدر نعمت امامت و ولایت را بدانند و پشت سر مقام معظم رهبری متحد و منسجم حرکت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *