فرماندار کاشمر: پیگیر راه‌اندازی فرودگاه شهید مدرس و اتصال شهرستان به شبکه ریلی کشور هستیم

فرودگاه شهید مدرس کاشمر

فرماندار کاشمر در خصوص استفاده مسئولان از اموال بیت‌المال به ویژه ماشین‌های دولتی در ساعات غیراداری هشدار داد و گفت: اگر در مرحله اول با برخوردهای اخلاقی مشکل رفع نشود قطعاً دستورالعمل‌هایی را که در این زمینه وجود دارد، اجرایی خواهیم کرد.

محمودی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خراسان، با اشاره به اینکه اگر به صورت مستند تخلفاتی از روسا و کارمندان ادارات به ما گزارش شود، با آنها برخورد جدی خواهد شد، افزود: بدون شک اگر کسی بخواهد از اموال بیت‌المال به نفع خود سوءاستفاده کند، از این کار جلوگیری شده و با متخلف برخورد می‌شود.

وی در ادامه مهمترین اولویت و نیازهای منطقه را توسعه راههای ارتباطی، مواصلاتی و ورودی به شهرستان دانست و افزود: در حال حاضر پیگیر راه‌اندازی فرودگاه شهید مدرس، اتصال شهرستان به شبکه ریلی کشور، دوبانده شدن سه راهی شادمهر، کاشمر، راه‌اندازی دانشگاههای مورد نیاز منطقه و صنعتی شدن بخش کشاورزی هستیم.

یک پاسخ

  1. با سلام و خسته نباشید
    منطقی به نظر می رسد واقیت نگار باشید تا ابهام نگار اولا فرودگاه شهید مدرس در شهرستان مه ولات واقع است که از آن شهرستان ذکری به میان نیامده ودر ثانی جناب محمودی فرماندار شهرستان کاشمر نمی باشند و باعنوان سرپرست در فرمانداری حضور دارند.
    بهتر است بدانید یک طرح ملی که هواپیمایی کشوری به دنبال اجرای آن در مه ولات است و مسئولین مه ولات و نماینده شهرستان پیگیر آن می باشند و اکنون بیش از 7.5 میلیارد اعتبار گرفته و یک باند آن هم اجرا شده است نیاز به پیگیری شعاری ندارد. بهتر است توان موجود را در ایجاد ارتباط ریلی بکار ببرند امید است موفق شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *