مستقر شدن اکیپ‌های راهداری شهرستان کاشمر در محور کوه‌سرخ

رییس اداره راه و ترابری شهرستان کاشمر از مستقر شدن اکیپ‌های راهداری شهرستان کاشمر همزمان با آغاز فصل زمستان در محور کوه‌سرخ خبر داد.
ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، اظهار داشت: لباس گرم،سیم بکسل، زنجیر چرخ، نمک و … اقلام مورد نیاز این اکیپ‌های راهداری است که تأمین و در اختیار اکیپ‌ها قرار گرفته است.
وی با اشاره به گردنه‌های خطرناک و حادثه خیزبودن این منطقه، اظهار داشت: از چندروز گذشته اکیپ راهداری به صورت تمام وقت در منطقه کوه‌سرخ مستقر شدند تا در صورت بروز مشکل به سرعت بتوانند در محور حاضر شده و خدمات‌رسانی مطلوبی داشته باشند.
وی با بیان اینکه هم اکنون یک اکیپ در محور مستقر شده است، افزود: در زمان بارش برف سنگین این تعداد به سه گروه در محور کاشمر، نیشابور و کوه‌سرخ ارتقاء پیدا خواهد کرد.
وی با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی ماموران راهداری، پلیس راه،فوریت‌های پزشکی، هلال احمر و دیگر دست‌اندرکاران حمل و نقل جاده‌ای، خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه و تلاشگرانه این عزیزان در طول سال در محورهای مواصلاتی سبب ایجاد تسهیل در تردد مسافران و نیز کاهش حوادث جاده‌ای می‌شود.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *