پیش‌بینی حضور 217 هزار نفر از جمعیت واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشمر گفت: پیش بینی می‌شود از جمعیت واجد شرایط رأی دادن در این حوزه انتخابیه 217هزار نفر در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.
نبوی روز گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طبق پیش بینی‌های انجام شده از بین واجدان شرایط رأی دادن 120 هزار نفر در شهرستان کاشمر، 60 هزار در بردسکن و 37 هزار نفر در شهرستان خلیل آباد پای صندوق‌های رأی خواهند آمد گفت: در مجموعه در این حوزه انتخابیه 217 هزار نفر طبق پیش بینی‌ها پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.
وی با اعلام اینکه در شهرستان کاشمر در مجموع 87 صندوق پیش بینی شده که 65 صندوق ثابت و 22 صندوق سیار است، افزود: در بردسکن 67 صندوق ثابت و 14 صندوق سیار و در خلیل آباد 37 صندوق ثابت و شش صندوق سیار پیش بینی شده که در مجموع در حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل آباد و بردسکن 169 صندوق ثابت و 42 صندوق سیار در نظر گرفته شده است.
نبوی در ادامه از انصراف یک نفر در کاشمر خبر داد و افزود: در دوره قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی 18 نفر ثبت نام کردند که در این دوره تعداد آنان به 12 نفر کاهش یافته است.
وی گفت: تمام زیرساخت ها برای برگزاری یک انتخابات پرشور در این حوزه انتخابیه آماده است
وی سطح تحصیلات افراد ثبت نام شده را 3 نفر دکتری و8 نفرفوق لیسانس ویک نفر لیسانس اعلام کرد.
نبوی ادامه داد: شش نفر از داوطلبان بین 30تا 45 سال وشش نفر بین 46 تا 60 سال سن دارند و مسن ترین فرد با 57 سال سن و جوانترین فرد با 32 سال سن درانتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نموده اند.
نبوی اظهارداشت: با اتمام مهلت ثبت نام، 10 روز فرصت باقی است تا استعلام‌های چهارگانه اخذ و سوابق ومدارک افراد توسط هیات اجرایی بررسی گردد.
وی ابراز امیدواری کرد تا با برگزاری انتخاباتی سالم شاهد حضور حداکثری همه جناح‌ها وجریان‌های فکری در12 اسفند باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *