برترین‌های هاپکیدوی استان در کاشمر معرفی شدند

هجدهمین دوره مسابقات ورزش های رزمی استان خراسان رضوی رشته هاپکیدو در استایل فول کنتاکت به میزبانی شهر ریوش مرکز بخش کوهسرخ کاشمر با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان یافت. رئیس هیئت ورزش های رزمی کاشمر با اعلام این خبر به خراسان گفت: در این دوره از مسابقات ۱۳۰ رزمی کار از شهرهای کاشمر، ریوش، رشتخوار، نیشابور، تربت حیدریه وخواف در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت یک روز در سالن ورزشی شهید بهشتی شهر ریوش با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

« سیدامیرفضل ا… حسینی» اظهار داشت: در رده سنی نونهالان مصطفی رجب زاده، علی عباسی، الیاس صالحی، آرین عطری، امیرحسین میرزایی و سجاد شرکت در وزن های مختلف حائز عنوان اول شدند. در رده سنی نوجوانان نیز محمد رجب زاده، جبار آقایی، رضا اسحاق زاده، ابوالفضل حسینی و سیدپویان بکائیان مقام اول هر وزن را به خود اختصاص دادند.

همچنین در رده سنی جوانان رضا پالیزبان، سجاد کوه جانی، حسین رمضان زاده، علی معصومی و سامان اجمالی عناوین برتر هر وزن را کسب کردند و در رده سنی بزرگسالان نیز میلاد شجاعی، مصطفی صفری، سعید امیری، محمد آقایی، مجید آقایی، حمید داوودیان و حسن همتی در اوزان مختلف به مقام اولی دست یافتند. وی با مطلوب ارزیابی کردن سطح کمی و کیفی این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: در پایان این دوره از مسابقات و در مجموع تیمی، تیم الف تربت حیدریه به مربیگری حسن همتی به مقام قهرمانی دست یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *