اولین دوره مسابقات بتن پر مقاومت در دانشگاه آزاد کاشمر از امروز آغاز شد

به همت حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر، اولین دوره مسابقات بتن پرمقاومت با رویکرد اقتصادی ویژه دانشجویان مهندسی عمران و معماری این واحد دانشگاهی به صورت محلی از امروز آغاز شد .

مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در گفت‌وگو با خبرنگار آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه خراسان، در این خصوص اظهارداشت: کارگاه بتن این دانشگاه امروز شاهد حضور 16 تیم سه نفره می باشد.

احمد آراسته با اشاره به اینکه باشگاه پژوهشگران جوان با همکاری انجمن بتن خراسان رضوی متولی برگزاری این دوره از مسابقات هستند، ابرازداشت: این مسابقات در راستای ارتقا توان علمی و عملی دانشجویان و آمادگی آنان جهت شرکت در مسابقات کشوری برنامه ریزی شده است.

وی به اختصاص اعتباری بالغ بر 20 میلیون ریال برای این مسابقات از محل بودجه پژوهشی و اعتبارات باشگاه پژوهشگران اشاره کرد و گفت: مجوز مربوطه از سازمان مرکزی اخذ شده و مقرر شده به تیم های اول تا سوم جوایز نقدی پرداخت گردد.

آراسته درباره ترکیب داوران این مسابقات ابرازداشت: 4نفر از اعضای هیات علمی گروه آموزشی مهندسی عمران واحد مشتمل بر مهندس خوش زبان، مهندس ندائی، مهندس برکچیان و مهندس واحدی داوری این دوره را بر عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *