فرمانده انتظامی کاشمر: راه‎اندازی هرگونه کارناوال‌های تبلیغاتی ممنوع است


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر از تأمین امنیت انتخابات توسط پلیس حوزه انتخابیه شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمود شیخی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، اظهار داشت: بیش از 500 نفر از نیروهای این فرماندهی با حضور در پای صندوق‌های ثابت و سیار، وظیفه حفاظت از صندوق‌های رأی را دارند.
وی در ادامه یادآور شد: طبق روال همیشگی، برای هر صندوق ثابت 3 مأمور و سیار دو مأمور در نظر گرفته شده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشمر تاکید کرد: هر شخص و گروهی که بخواهد امنیت انتخابات را به هم بزند و اقدام به آشوب کند، برخورد قاطعی صورت خواهد گرفت.
شیخی‌نژاد چسباندن یا آویزان کردن هرگونه بنر و پوستر تبلیغاتی را به درخت و ستون‌های برق خلاف قوانین انتخاباتی دانست و اظهار داشت: کاندیداها فقط مجاز به تبلیغات در مکان‌هایی که توسط شهرداری مشخص شده می‌باشند در غیر این صورت توسط کمیته امحا جمع آوری خواهد شد.
وی با اعلام این‌که 27 محل توسط شهرداری جهت تبلیغات مشخص شده است، تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ فرد و گروهی بخواهند از قوانین سوءاستفاده کرده و اقدام به تخلف انتخاباتی کنند.
وی راه‌اندازی هرگونه کارناوال‌های تبلیغاتی را ممنوع دانست و گفت: در صورت مشاهده این گونه موارد برخورد خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از مردم خواست همانگونه که در سنوات گذشته در انتخابات‌های قبلی، پر شور در صحنه حضور داشتند این‌بار هم با حضور آگاهانه و به موقع خود در پای صندوق‌های رأی، مشت محکمی بر دهن استکبار جهانی و کسانی که تبلیغ علیه نظام می‌کنند، بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *