اعتبارات قرآنی کاشمر 50 درصد افزایش داشته است

بودجه قرآنی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشمر از اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی طی 3 ماهه اخیر خبر داد و ابراز کرد: در این راستا اعتبارات قرآنی از افزایش 50 درصدی برخوردار شده است.
به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدکاظم سالاری، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشمر در گردهمایی روحانیان مستقر و طرح هجرت شهرستان کاشمر و خلیل‌آباد که 29 فروردین‌ماه در کاشمر برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر 37 روحانی در سطح روستاهای شهرستان کاشمر مستقر هستند، گفت: بحمدالله تمام روستاهای مهم شهرستان کاشمر دارای روحانی هستند.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 22 خانه عالم در سطح شهرستان کاشمر احداث شده که 7 خانه در بخش کوهسرخ است، درخصوص تعداد خانه‌های عالم مورد نیاز دیگر، اظهار کرد: در حال حاضر 15 خانه عالم دیگر نیاز است که برای احداث و اعتبارات مورد نیاز همکاری مردم را می‌طلبد.
سالاری کمبود بودجه در تجهیز و نگهداری خانه‌های عالم را از مشکلات پیش‌ روی دانست و از نماینده عالی دولت خواست جهت ارتقای اعتبارات مورد نیاز این اداره تلاش کند.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کاشمر با بیان اینکه در حال حاضر 19 کتابخانه روستایی داریم، از واگذاری چهار کتابخانه جامع تخصصی از ابتدای سال تاکنون و اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی طی 3 ماهه اخیر خبر داد و ابراز کرد: در این راستا اعتبارات قرآنی از افزایش 50 درصدی برخوردار شده است.
وی دفاع از ارزش‌های ملی، ایجاد امنیت، ارتباط با مسئولان، رفع مشکلات روستاها و … را از مهم‌ترین اقداماتی دانست که روحانیان علاوه بر وظایف اصلی خود در روستاها باید انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *