سرپرست موسسه آموزش عالی و مرکز علمی کاربردی واحد کاشمر منصوب شد

سرپرست موسسه آموزش عالی و مرکز علمی کاربردی شعبه کاشمر منصوب شد.
به گزارش خبرنگار آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه خراسان، طی حکمی و به موافقت معاونت آموزش و ریاست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی، “علی کاوه بنا” به مدت دو سال به عنوان سرپرست موسسه آموزش عالی و مرکز علمی کاربردی شعبه کاشمر منصوب گردید.
بنابراین گزارش از جمله اهداف این تصمیم‌گیری انتقال ارزش‌های والای اسلامی و مواریث فرهنگی به دانشجویان با انجام برنامه‌های فاخر، ارتقای جایگاه مرکز کاشمر در منطقه و کشور با افزایش اعضای هیات علمی و دانشجویان می‌باشد.
با توجه به نیازمندی‌های منطقه‌ای به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی افزایش تعامل با نهادها و مراکز آموزشی شهرستان و حضور موثر در مجامع و شوراهای تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز به منظور حفظ حقوق و جایگاه مرکز بهینه‌سازی سیستم‌ها و روش‌ها و ارایه خدمات آموزشی با توسعه فناوری‌های جدید، افزایش بهره‌وری و مدیریت مطلوب هزینه‌ها از جمله اموری است که مد نظر قرار دادن آنها مورد تاکید قرار گرفته است.

2 پاسخ

  1. اینجانب به نوبه خود، این انتصاب شایسته را خدمت سرور گرامی ،جناب آقای کاوه ، تبریک عرض مینمایم.با احترام رضا جلالی مشهد مقدس تلفن 09155010098 سایت http://www.rezajalaly.com

  2. اگه ایشون همون جناب استاد کاوه دانشگاه پیام نور باشه که ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *