صدور مجوز کمپ ترک اعتیاد در کاشمر توسط بهزیستی تسریع شود

ترک اعتیاد

رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر کاشمر با بیان اینکه باید از ظرفیت کلینیکهای ترک اعتیاد در درمان معتادان استفاده شود، خواستار تسریع در خصوص صدور مجوز کمپ ترک اعتیاد در این شهرستان توسط بهزیستی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمودی ظهر دوشنبه در جلسه شورای فرعی مبارزه با موادمخدر شهرستان با تاکید بر سیاست گذاری و هماهنگی درسه مقوله، پیشگیری، مقابله و درمان برنامه شورا در سال جدید گفت: اجرای برنامه های پیشگیرانه بهتر از درمان معتادین مواد مخدر است.

وی افزود: باید در راستای کاهش تقاضا و در راستای اطلاع رسانی به اقشار مختلف مردم از مضرات مواد مخدر در قالب برگزاری کلاسهای آموزشی در مساجد، مدارس، دانشگاه ها و تکایا برنامه ریزی کنیم.

وی با تاکید براینکه معاندین و سوداگران مرگ فعالیت گسترده ای در خصوص تخریب جوانان و ضربه زدن به نظام را با ورود موادمخدر به کشور در پیش گرفته اند بر لزوم شناسایی مراکز احتمالی توزیع مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی واطلاع رسانی در زمینه مضرات این گونه مواد به خانواده ها تاکید کرد.

سرپرست فرمانداری کاشمر افزود: با توجه به نقش موثر ورزش در سلامتی روح و روان آحاد جامعه و گسترش فرهنگ پیاده روی به صورت سازمان یافته در بین خانواده ها فضای سبز شهری کمک شایانی در شادابی جوانان منطقه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *