مدیر امور برق کاشمر: توجه به موضوع ایمنی و سلامت انسان‌ها در جوامع ضروری است

برق کاشمر
مدیر امور برق شهرستان کاشمر گفت: توجه به موضوع ایمنی و سلامت انسان‌ها در جوامع ضروری است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، حمید شهرآئینی امروز 11 اردیبهشت در همایش “ایمنی در صنعت برق” که با حضور مدیریت و کارکنان امور برق شهرستا‌نهای کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن در کاشمر برگزار شد، هدف از برگزاری این همایش را استفاده از تجارب قبلی و تجریه و تحلیل حوادث در سال‌های متمادی عنوان نمود.
وی گفت: به منظور جلوگیری از تکرارحوادث به ویژه در صنعت برق علل بروز حوادث ریشه‌یابی شده که عدم رعایت نکات ایمنی علت اصلی بروز حوادث اعلام شده است.
شهرآئینی افزود: عدم برنامه‌ریزی مناسب، عدم آموزش کافی، ضعف در مدیریت و ضعف در قوانین و دستورالعمل‌ها و شرایط ناایمن از جمله ابزار معیوب، نقص در دستگاه‌ها و اعمال ناایمن شامل شوخی‌های نابه‌جا، نادیده گرفتن قوانین و … می تواند خطر ساز باشد.
وی با تأکید بر اینکه برگزاری این همایش‌ها جهت افزایش سطح ایمنی و کارایی همکاران و بالابردن بهره‌وری سازمانی موثر است، افزود: با توسعه تکنولوژی و توسعه شبکه‌های خدمات‌رسانی به ویژه در صنعت برق و لزوم احداث شبکه‌های جدید، توجه به موضوع ایمنی و سلامت انسان‌ها در جوامع ضروری است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه از بروز بسیاری از حوادث می‌توان جلوگیری کرد لذا از آحاد جامعه انتظار می‌رود هر کاری را به صورت ایمن انجام دهند زیرا ایمن بودن برای کسب و کار مفید است و بهره‌وری و کارایی را بالا برده و ضرر و زیان را کاهش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *