نماینده کاشمر: ارتقای جایگاه شهرستان‎های این حوزه نیاز به اعتبار ویژه گردشگری دارد

گردشگری

نماینده مردم کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای جایگاه شهرستان‎ها دراین حوزه انتخابیه نیاز به اعتبارات ویژه دارد.

محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، اظهار داشت: ارتقای جایگاه سه شهرستان حوزه انتخابیه من، نیاز به اعتبارات ویژه در بخش گردشگری دارد که ضروری است مسوولان اعتبار ویژه‌ای در این زمینه برای این منطقه در نظر بگیرند.

وی درعین حال تاکید کرد: باید تحولاتی در زمینه کارآفرینی در منطقه ایجاد شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه طرح پایلوت نجات آب در شهرستان کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در حوزه کشاورزی باید اجرا شود، تاکید کرد: مصوبات سفرهای دوره‌های قبل هیات دولت به منطقه باید به شکل ضربتی اجرایی شود.

وی تصریح کرد: اختصاص 60 میلیارد تومان به ‌طور ویژه به سه شهرستان کاشمر، بردسکن و خلیل‌آباد در حوزه کشاورزی به‌ منظور اجرای طرح پایلوت نجات آب و مدیریت خاک برای ارتقای بهره‌وری و ارائه مدلی که در سطح کشور در قالب توسعه کشاورزی و کلیات آن باید انجام گیرد.

اسماعیل‌نیا با تاکید بر ضرورت اجرای طرح 60 کیلومتر آسفالت و 30 کیلومتر زیرسازی و آسفالت در برخی جاده‌ها، اجرای طرح تصفیه فاضلاب را ضروری دانست و گفت: با توجه به توانمندی‌های منطقه و تولید قابل توجه محصولات کشاورزی اعم از زعفران، پسته و انگور ضرورت اجرای سیستم آبیاری تحت فشار، طرح یکپارچه‌سازی اراضی و نجات آب احساس می‌شود تا با انجام کارهای مطالعاتی، بتوانیم الگویی برای کشور باشیم.

یک پاسخ

  1. باسلام
    باطلاع میرساند سایت ( کاشمری) در (ایران گویا) ثبت گردید و در بین 104 سایت خبری در ایران رتبه 78 را به خود اختصاص داده است
    لطفا شما نیز ایران گویا با پیج رنک 4 را در سایتتان لینک نمائید
    یادآوری می گردد درصورت عدم درج لینک ایران گویا در سایتتان لینک شما بصورت اتومات بعد از یک هفته حذف خواهد شد
    آدرس لینک شما : قسمت اخبار – ستون سایت های خبری – رتبه 78
    باتشکر- ایران گویا
    http://www.irangooya.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *