چندین روستا در کاشمر با مشکل آب آشامیدنی روبرو هستند

کم آبی روستا

رییس اداره راه و شهرسازی کاشمر با بیان اینکه هدایت کننده‎های آب به پلها در سیل اخیر به طور کامل از بین رفته است، افزود: اگر هر چه سریعتر نسبت به ترمیم اینها اقدام نشود، در سیل بعدی خسارات بیشتری به راهها وارد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، ابراهیمی روز شنبه 3 تیر در جلسه شورای مدیریت بحران کاشمر، به ارائه گزارشی از وضعیت حادثه پرداخت و با بیان اینکه از بعدازظهر روز سی و یکم خردادماه سیل در منطقه به صورت روان آب همراه با گل و لای بود به طوری که در بعضی از نقاط ارتفاع آب به یک متر می رسید لذا گل و لای موجب از بین بردن سطح جاده شد، اظهار کرد: در حال حاضر مشکل ما از بین رفتن لایه آسفالتی در بخش کوهسرخ است.

وی با اشاره به اینکه در راههای روستایی بخش کوهسرخ هم اکنون مشکل خاصی نیست و همه باز است، گفت: عمده مشکلات ما از این به بعد به دلیل خساراتی که به راهها وارد شده است.

وی افزود: در مجموع 500 میلیون تومان رویه آسفالت نیاز داریم که می‌بایست در این مسیر استفاده شود.

وی تصریح کرد: 3 کیلومتر از راههای شهرستان خسارت دیده اندکه مربوط به منطقه چلپو به سمت انتهای حوزه است.

در این جلسه مهندس عصمتی، کارشناس عمرانی فرمانداری با بیان اینکه در تاریخ 30 و 31 خردادماه همچنین یکم تیرماه حدود 47 میلیمتر بارنگی در بخش کوهسرخ داشته‌ایم، گفت: متاسفانه بارندگی های اخیر موجب ایجاد خسارات مالی در شهرستان شد.

وی با بیان اینکه در ابتدای وقوع حادثه متاسفانه جاده چلپو به عطائیه مسدود شد، افزود: با حضور به موقع اداره راه در منطقه این جاده پس از چندین ساعت تلاش مستمر بازگشایی شد.

وی با اشاره به اینکه در منطقه شهرستان کاشمر هیچ گونه تلفات جانی نداشته‌ایم، افزود: هم اکنون چندین روستا با مشکل آب آشامیدنی روبرو هستند و چندین قنات کاملا مسدود شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *