اهالی کوهسرخ باید نیازی به مراجعه به کاشمر نداشته باشند

سرپرست فرمانداری کاشمر روز گذشته در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: اهالی ولایتمدار و انقلابی کوهسرخ بسیاری از کارهای اداری خود را باید در شهر ریوش انجام دهند و نیازی برای مراجعه به کاشمر نداشته باشند.

«مهدی محمودی» با اشاره به جاده کوهستانی و خطرناک کاشمر به کوهسرخ خاطرنشان کرد: در پی این هستیم که اهالی کوهسرخ برای انجام کارهای اداری، کمترین میزان مراجعات را به شهرستان کاشمر داشته باشند.

وی با اشاره به مستقل نبودن برخی ادارات در کوهسرخ گفت: برای رفاه حال اهالی کوهسرخ و با هماهنگی های انجام شده با مرکز استان، نمایندگی ثبت احوال کوهسرخ در هفته دولت افتتاح می شود.

2 پاسخ

  1. با سلام
    اگه امکان داره وب سایت خبری خبرنگار خراسان در منطقه کوهسرخ رو لینک کنید.
    با تشکر
    مهدی جوادی- مدیر وب سایت خبری خبرنگار خراسان – منطقه کوهسرخ
    http://www.mnews.ir

  2. با سلام و نظر لطف سرپرست فرمانداری و شعار قشنگشون .
    آیا بیشترین مراجعات مردم به کاشمر فقط برای کارهای اداری است .خیر . بخاطر محرومیت بخش کوهسرخ بیشتر مردم کوهسرخ در کاشمر ساکن هستند و رفت و آمد میکنند . اگر طالب کاهش رفت و آمد کوهسرخی ها به کاشمر هستید امکانات رفاهی همچون وجود بیمارستان ، گازرسانی و امکانات تفریحی و ورزشی و اشتغال و … را در کوهسرخ افزایش دهید ضمن اینکه فراموش نکنید جاده کوهسرخ یک جاده بین دو شهرستان بزرگ کاشمر و نیشابور است و حجم مبادلات و رفت و امد مردم زیاد است و باید به این جاده پرخطر (جاده مرگ ) توجه شود . لطفا صورت مسئله را پاک نکنید و نظرات غیر کارشناسی ندهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *