بیش از 1500 نفر بی بضاعت در کاشمر اطعام شدند

 

 خبرگزاری پانا: مدیر آبشار عاطفه های کاشمر از اطعام 1500 نفر از بی بضاعتان و ایتام همزمان با شب های قدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پانا، “گلستانی” در گفتگو با خبرنگار پانا با اشاره به این که موسسه خیریه آبشار عاطفاها یک موسسه مردمی است اظهار داشت : در ماه مبارک رمضان بیش از 1500 نفر از مستضعفان و ایتام تحت  نظر  اطعام می شوند که بیشتر آنان را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

وی با بیان  اینکه مردم  نباید در ماه مبار ک رمضان ایتام و بی بضاعتان را فراموش کنند افزود: تمامی هزینه های مربوط به اطعام نیازمندان از محل کمک های مردمی و خیرین تامین شده است.

مدیر این موسسه خیریه با انتقاد از بی تفاوتی مسئولان  شهرستان نسبت به عدم همکاری و حمایت نکردن از فعالیت های این موسسه خاطر نشان کرد: متاسفانه  مسئولان شهرستان نسبت به این موسسه بی تفاوت هستند و حتی در مراسم هایی که از آنان دعوت هم می شوند  شرکت نمی کنند.

گلستانی با بیان این که در آیات و روایات متعددی نسبت به کمک به هم نوع و حمایت از محرومین و نیازمندان سفارش شده تصریح کرد: از مسئولان انتظار داریم توجه بیشتری داشتنه باشند چرا که کمک به مستضعفان از مهمترین مسئولیت های یک مومن و مسئول در جامعه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *