تاکید امام جمعه کاشمر بر لزوم نظارت دولت بر قیمت ها

امام جمعه کاشمر گفت: نیاز است نظارت دولت بر کنترل قیمتها در بازار افزایش یابد زیرا در حال حاضر مدیریت صادقانه و عالمانه مسئولین می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

حجت‌الاسلام قاسم یعقوبی، صبح یکشنبه در جمع نمازگزاران پس از اقامه نماز عید سعید فطر در آرامگاه شهید مدرس اظهار کرد: اگر چه همه مردم ایران می دانند که در تحریم و جنگ اقتصادی هستیم ولی در این بحرانها است که نیاز به کنترل بیشتر و مدیریت صادقانه و عالمانه مسئولین احساس می شود.

امام جمعه کاشمر با بیان اینکه امسال سال آخر دولت است و دوست نداریم دولتمردان در این سال کم کاری کنند افزود: مردم تقاضا دارند مسئولین با اراده و جدیت مسائل مختلف را پیگیری نمایند.

وی گفت: باید افتخار کنیم که در زمان غیبت امام زمان مهدی موعود(عج) حکومت اسلامی با تاسی از فرهنگ اهل بیت، قانون اسلامی و در رأس آن فقیه عالی قدر در کشور ایران اجرا می شود.

وی با بیان اینکه باید قدر این کشور را بهتر از قبل بدانیم افزود: عید فطر عید فطرت است و باید به خودمان برگردیم و نفس آلوده و غیر انسانی خود را کنار بگذاریم.

وی با تقدیر از مردم کاشمر که با مجالس قرآنی، مسائل اسلامی فضای شهر را در ماه مبارک رمضان عطر آگین کرده بودند تصریح کرد: باید از این عید برای اجرای قوانین و دستورات خدا به بهترین نحو استفاده کنیم.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اجلاس غیر متعهدها و تلاش استعمارگران و صهیونیست برای برگزار نشدن این مراسم گفت: این اجلاس بین المللی با حضور بیش از یکصد کشور برگزار خواهد شد و برهمه معلوم می شود که ایران کشور تنهایی نیست.

2 پاسخ

  1. شما تأکید کنید،اونا تأیید،ملت نفرین!
    پنیر از 1000تومن میشه 2000 تومن،دولت میکنش 1985 تومن بعد سروصدا راه میندازن که لبنیات ارزون شد!!
    هرچی گرونه،سرکوچه رئیس جمهور ارزونه،مردم را به آنجا هدایت کنید

  2. این عکس حاج آقای یعقوبی فکر کنم مال 10 یا 15 سال پیشه خواهشا عکس جدیدتر بذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *