رئیس شورای شهر کاشمر: در صدور مجوز فعالیت های صنفی روابط بر ضوابط پیشی گرفته است!

رئیس شورای شهر کاشمر با انتقاد از نبود نظارت کافی بر فعالیت اصناف در این شهر خاطرنشان کرد: نبود نظارت بر فعالیت اصناف و رعایت نشدن قوانین مربوطه مشکلات جدی برای شهر به وجود آورده است و در واقع کنترل اصناف از دست مسئولان خارج شده است!

«مهندس سید حسین حسینی» افزود: در سال های گذشته برای صدور مجوز فعالیت مشاغل مختلف آیین نامه هایی وجود داشت که بر اساس آن حتی فاصله و مسافت بین مشاغل باید رعایت می شد، اما ظاهراً در حال حاضر این مقررات لغو شده و هر کس درخواست صدور مجوز فعالیت صنفی می کند، نهادهای مربوطه این مجوزها را صادر می کنند و متأسفانه در این زمینه هم «روابط» بر «ضوابط» پیشی گرفته است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال چند سال پیش اعلام کردند که تمامی معاملات املاک باید در سیستم رایانه ای بنگاه های املاک ثبت شود ولی متأسفانه در حال حاضر کسی این موضوع را رعایت نمی کند و نظارتی هم بر بنگاه های معاملات املاک نیست.

2 پاسخ

  1. این یه امر طبیعی هست جناب مهندس!!!!!!!!!!!!!

  2. جناب آقای استاد!آقای م.د که از طریق جناب حاج آقای خباز در مجلس استخدام شد،سرکار خانم ف.ر که از طریق حاج آقای بلوکیان سردفتر شد و هزاران مثال دیگر،دلیلی بر این است که این مشکل از قبل هم وجود داشته،شما اگر مدیر هستید و هنر مدیریت دارید،مشکل را رفع کنید،نیازی به تکرار مجدد صورت مسئله نیست!با حلوا حلوا گفتن،دهان شیرین نمی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *