56 پروژه در کاشمر به بهره‎برداری می‎رسد

http://img.irna.ir/1391/13910427/80233710/T80233710-2756054.jpg

سرپرست فرمانداری کاشمر گفت: همزمان با هفته دولت امسال 56 پروژه کلنگ زنی، افتتاح و به بهره‎برداری می رسد.
مهدی محمودی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، با بیان اینکه این پروژه‎ها با اعتباری معادل 239 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه ها در فصل های مختف کشاورزی، بهداشتی، آبخیزداری، مسکن و … است.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین پروژه های قابل افتتاح در این ایام، بهره برداری از 516 واحد مسکونی مسکن مهر است، گفت: جهت احداث این تعداد واحد مسکونی 157 میلیاردریال هزینه شده است.
وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی نیز پروژه های مختلفی در زمینه آبخیزداری و آب و خاک با صرف مبلغ 21 میلیارد ریال در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهد رسید، گفت: افتتاح جایگاه سی ان جی شماره 2، افتتاح پایگاه انتقال خون و بخش عفونی بیمارستان شید مدرس، بهره برداری از پارک خطی شهر ریوش، افتتاح چند مرکز مخابراتی و بهره برداری از دو خانه عالم روستاهای کریز و طرق از توابع بخش کوهسرخ بخشی از دهها پروژه ای است که در هفته دولت امسال افتتاح  می شود .
نماینده عالی دولت در کاشمر به لزوم اطلاع رسانی به مردم در خصوص خدمات دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: بنیانگذار انقلاب همواره از مسوولان می خواستند که مردم را در جریان  اقدامات انجام شده قرار دهند لذا ما مسوولان باید خدمات دولت را برای مردم بازگو کنیم.
وی گفت: هفته دولت، فرصت مغتنمی است تا مردم با نتایج تلاش‏های بخشی از مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند.
محمودی افزود: باید اقداماتی را در اولویت قرار دهیم که خدمت‏رسانی عمیق‏تر و ماندگارتر و زودبازده‏تراست و در خدمت قشرهای مستضعف و محروم جامعه باشد .

2 پاسخ

  1. دولت نهم و دهم در یک کلام کاری با ایران و ایرانی کرد که مغول نتونست بکنه.

  2. گفتیم این پروژه ها چی هست؟؟؟؟خندت میگیره به غیراز2 3تاشون .خانه عالمم افتتاح داره خوب ..ابروی شهرمونو بردین..ولی سرعت گیربهتره واسه اونم بنویسیدهرروز2 3 تارواقای شهردارافتتاح کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *