انتقاد گروه کاشمر در فیسبوک به شهرداری کاشمر!

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما و تمام پرسنل زحمت کشتان

از انجا که اطلاع رسید که قرار است وسط خیابان امام بلوار کشی شود. به اطلاع میرسانم طبق آمار گیری در فیس بوک و در گروه خانواده های کاشمری و نتیجه های حاصله از این قرار است.

معایب:

1.ایجاد ترافیک در میدان مرکزی و میدان باغمزار

2.نداشتن پارکینگ و ایجا پارک اتومبیل ها در داخل کوچه ها

3.کوچک شدن سطح خیابان

پیشنهاد ها:

1.چرا از نرده های فلزی و زیبا استفاده نشود که حتا عابران قصد رفت آمد از خطوط عابر پیاده نکندو حتا ترافیک کمتری میشود

2.نرده های فلزی حتا کمتر از بلوکه و بلوار و ایجاد فضای کمتری دارد.

انتقاد ها:

از شهردار محترم خواشمندیم در این خصوص تجدید نظر نمایند

با تشکر گروه کاشمریها (فیس بوک)

14 پاسخ

  1. با سلام فعلا خیابان امام یک خیابان عریض حساب می شود که مشکلات حمل و نقل در جاهای عریض موجود نیست بلکه در جاهایی که عقب نشینی نشده است مشکل ترافیکی داریم، لذا جدول گذاری این خیابان تحت بلوار مشکل ترافیک را که حل نمی کند هیچ بلکه باعث کم شدن حدودا 2 متر از عرض خیابان میشود.فعلا که در ساعات اولیه شب ترافیک روانی داریم

  2. شهرداری کاشمر اول طرح اجرا می کنه بعد فکر میکنه طرح خوبیه یا نه

  3. چرا مثل خیابان های مشهدکه از نردهای زیبایی استفاده شده بهره ای نمی برید!

  4. سلام طرح خوبی ممنون از شهردار عزیزوکوشای شهرمان کاشمر ای کاش زودتر تمام بشه که مردم بیشتر از این دچار مشکل نشند.

  5. تو رو خدا بولوار نکشین همین جوری باشه

  6. حتما مجبور میشن دوباره جمع کنند این طرح را چون نه اینکه مشکل حل نمیکنه بلکه مشکلات را مضاعف خواهد کرد چنان ترافیکی در چهار راه بهبودی و میدان مرکزی درست کنه که…..

  7. با سلام من میدونم اینکار باعث تلفات در سطح کوچه ها میشه لطفا اجرا نکنید بعنوان مثال ماشینی که از یک کوچه میخواد بره به 5کوچه بالاتر هرگز نمی اید دور فلکه مرکزی دور بزنه و باز بره دور فلکه باغمزار دور بزنه میندازه توی کوچه پس کوچه هاخدای نکرده چند تا بچه بازی کنند دیگر هیچی؟؟؟؟؟؟؟

  8. موتوری یا دوچرخهسوار بدبخت چه کنند باید بخاطر یک کوچه باید دور فلکه ها دور بزنند حال بماند چقدر استهلاک و بنزین نصیب این حالا چه موتوری چه ماشینی میشه اصلا فکر عقلایی نیست این کار برفرض اگر ماشینی بایک راننده محتاط یا خانم جلو قرار بگیره وای برحال رانندگان پشت سری واِِِِِِِِِِِِِِِِِِیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟

  9. طرح خوبی نیست و هزینه زیادی داره .کاش بجای این همه هزینه و نصب تزیینات در خیابان امام و بلوار سید مرتضی چند تا از چاله های آخر خیابان قائم رو پر میکردن که وقتی بارون میاد آدم اگه رد بشه آب کشیده میشه

  10. ضمن تشکر ویژه از شهردار بخاطر طرح خوبش،تا قبل از این معمولاً ماشینا رو خط سفید میرفتن و میومدن،هرج و مرج بود،موتوریا هم جولان میدادن اون وسط برا خودشون،چند روزی هست که احساس میشه همه دارن به خط و مرتب میرن و بر میگردن،بسیار طرح خوب و موفقی بوده،دوسانی که میفرمایند سبب استهلاک و افزایش مصرف سوخت میشه،میتونن برای کارهای غیر ضرور مثل خیابان گردی از حمل و نقل عمومی استفاده کنند،راکبین موتور و دوچرخه هم یاد بگیرن یکم قانونمند عمل کنند خوبه.

  11. حالا که اجرا شده مسئولان محترم میبینن که چقدر به مشکلات مردم وکسبه ورانندگان افزوده شده… اصلا طرح خوببی نبوده ونیست

  12. حالا اجرا شود درس چرا فکری برای جانبازان معلولینی که ولچر نشینن
    نشوده لابود اونها هم باید برن دور میدون دور بزنن؟

  13. مندرسال3الی4مرتبه که بهکاشمرسفرمیکنم .تفاوت وزیبائی شهررا نسبتبه3سال قبل مشاهدهمینمایم وهمیشه ازایین تغییروزیبا شدن زادگاهم نزدهمسروفرزندانم که کاشمری نیستندافتخارمیکنم بنابراین ازجناب شهردارقبلی که استعفاداده اندکمال امتنان وتشکررادارم وانشالله شورای شهرباانتخاب شهردار جدیدشهرراازاین همزیباترنمایند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *