تا پایان سال شبکه های دیجیتال را در کاشمر روشن می کنیم!

تلویزیون یک رسانه مردمی و سرگرم کننده در همه جای دنیا محسوب می شود وخیلی از افراد مدت زیادی از وقت خود را برای دیدن برنامه های تلویزیونی صرف می کنند.در ایران نیز با تاسیس شبکه های دیجیتال تعداد مخاطبان هم افزایش پیدا کرده است اما نکته ای که وجود دارد این است که در بسیاری از شهر های ایران هنوز این شبکه های تازه تاسیس مشکلاتی نیز دارند برای مثال مصطفی از کاشمر برای خبر آنلاین نوشته:لطفا پیگیری کنید ببینید بالاخره کی آنتن دیجیتال در شهرستان کاشمر (استان خراسان رضوی) افتتاح خواهد شد؟چون آنتن دیجیتال در اکثر شهرهای اطراف کاشمر که حتی از کاشمر کوچکتر هم هستند هم راه اندازی شده است.
وباز مهناز از سبزوار در این مورد این گونه نوشته که:الان نزدیک به 2 هفته است که در سبزوار شبکه دیجیتال راه اندازی شده ولی یک مشکل بسیار جالب وجود داردآن هم این است که هر خونه ای که در جوار ساختمان های بلند هست نمی تواند سیگنال دریافت کند. الان به نظر شما باید با این مشکل چی کار کرد.چرا ما هیچ وقت توانایی خدمت رسانی بدون نقص به مردم را نداریم.الان که تو همه ی شهرها ساختمون های چند طبقه ساخته می شود آیا وجود این مشکل منطقی است ؟
واما گودرزی مدیر کل رسانه های دیجیتال صدا وسیما در پاسخ به سوالات مطرح شده گفت:در مورد سبزوار باید بگویم افرادی که از آنتن مرکزی استفاده می کنند باید آنتن خود را از آنالوگ به دیجیتال تبدیل کنند در این صورت حتی اگر در مجاورت ساختمانهای بلند هم باشند باز هم می توانند از شبکه های دیجیتال استفاده کنند در واقع باید آنتن های خود را بازنگری کننداما با این حال تکنسین های ما حتما این موضوع را رسیدگی خواهند کرد و اما در مورد کاشمر هم باید بگویم تمام تلاشمان این است که تا پایان سال شبکه های دیجیتال را در این منطقه روشن کنیم پس کاشمری ها باید تا پایان سال صبر کنند.

12 پاسخ

  1. با سلام ان شاءا… که مسئولین قدر مردم فهیم را بدانند و با پیگیری بیشتر حداقل در ابتدای سال جدید مردم از این نعمت برخورداند شوند. با تشکر

  2. لطفا پوشش دیجیتال را تا پایان سال 91 راه اندازی کنید با تشکر

  3. ما که نفهمیدیم بلاخره کی این دیجیتالو وصل میکنین.فقط سریع تر چون که خسته شدیم بس که این برنامه های خسته کننده رو دیدیم.

  4. داره اخره سال میشه ها!!!
    5 روز به پایان سال مونده که فک نمیکنم هنوز خبری از شبکه های دیچیتال باشه

  5. زیاد خوشحال نباشین من رفتم تو قسمت پرسش وپاسخ سایت صدا وسیما اونجا نوشته بود که تا شهریور 92 فرستنده دیجیتال تو کاشمر راه اندازی نمیشه
    همه دوستان برن تواین سایت ودر قسمت پرسش وپاسخ اعتراض خودشونو اعلام کنن تا مگه پیگیری بشه و زودتر راه اندازیش کنن
    اینم لینکش
    http://www.pririb.ir/persian/modulespage.aspx?modulename=sedasima_regquestions
    سوالی رو که در تاریخ 15/12/91 و24/12/91 مطرح شده وجوابش رو مطالعه کننن

  6. سلام این ها همه حرفه مثه غضیه شتره که توخواب پنبه دانه دیده باووووووووووووور نکنید 02 از کاشمری های قدیم….
    از حالا لا ها دیجیتال نمیشه

  7. فکر کنم منظورشون از پایان سال ،هر سالی میتونه باشه

    شاید مثلا پایان سال 1395 مگه نه؟

    منم میتونم خوب حرف بزنم ولی کو عمل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. الآن 13ارذیبهشت است هنوزخبری نشده واقعاروی قول مسئولین میشه حساب کردها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *