عدم فیلتر گذاری ماشین های جدول شور شهرداری کاشمر

IMG_20120206_074007

IMG_20120206_073952

به نظر شما این ماشین شهرداری در میدان سبزوار داره چه کاری رو انجام میده؟داره جدول تمیز میکنه یا گرد وخاک تو ریه های مردم میفرسته؟؟
عدم نداشتن فیلتر یا برداشتن آن به خاطر هزینه های بالا در این ماشین باعث شده این طور گرد وخاک تو سطح خیابان معلق بشه که در اصل این ماشین نبودنش بیشتر و بهتر از بودنش ارزش داره.پس چرا به قیمت سلامتیه مردم شهرمون این ماشین ها دارن کار میکنن؟؟؟فقط به خاطر اینکه گرد و خاک ها رو بردارن تو کل سطح خیابان پخش کنن یعنی درسته؟
عکس در تاریخ 1391/12/3در ساعت 11گرفته شد.
توسط ناجی66

3 پاسخ

  1. من هم دیدم واقعا جای تعاسف داره برای مسوولین.همون هوای پاکی هم که تو شهرمون داریم باید اینطوری آلوده شه. از یک طرف قطع درختان از یک طرف هم آلوده کردن هوا.وقتی مهندس درست و حسابی به کار نمیگیره و یکی نظارت نداره به اینطور موارد همین میشه دیگه و یا حتا ماشین های فرسوده آبیاریشون که تو سطح شهر هست آبروی شهر رو بردن.

  2. سلام همشهریان عزیز.من و1سری ازجوونای این شهرتصمیم گرفتیم تامشکلات وکمبودهای شهرمونو پیدا کنیم ودر جهت رفعش طرح بدیم لذا ازکلیه عزیزانی که احساس مسئولیت میکنن درقبال شهرشون خواهشمندیم اگرنظری دراین رابطه ویاایده ای دارن با این شماره تماس بگیرن ویا پیامک ارسال کنن. 09158022711 شهر من من به تو می اندیشم نه به تنهائی خویش/و از پس شیشه تو را می بینم که گرفتی مرا در بر خویش

  3. برادر mohsen ! شما بینهایت طرح عالی هم که داشته باشی نیاز به مجری داری،آخر سر میرسی به شهرداری،فرمانداری،استانداری،نماینده مجلس که خوشبختانه هیچکدوم گوششون نمیشنوه!مگه پارتی داشتی باشی!راستی اگه دکتر اسماعیل نیا رو دیدید،سلام برسونید بفرمایید از فعالیت چشمگیر و وصف نشدنی ایشون واقعاً متشکریم!! این مرد داره خودشو از بین میبره!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *