با تصویب شورای شهر نرخ کرایه تاکسی تا چهل درصد افزایش می یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، سیدحسین حسینی در دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای شهر کاشمر با اشاره به افزایش هزینه‌های جانبی رانندگان تاکسی و تقاضای آنان برای افزایش کرایه‌ها اظهار کرد: شورای شهر کاشمر هر ساله بر اساس تورم و افزایش هزینه‌ها اقدام به تعیین نرخ جدید کرایه‌های تاکسی می‌کند.

حسینی افزود: شورای شهر به گونه‌ای نرخ کرایه‌ها را افزایش می‌دهد که منطقی باشد و نه رانندگان تاکسی با توجه به افزایش هزینه‌های مختلف متضرر شوند و نه شهروندان تحت فشار زیاد قرار گیرند.

علی سلطانپور، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر کاشمر نیز تأکید کرد: نرخ‌های جدید باید به گونه‌ای تنظیم شود که منطقی بوده و قابلیت اجرایی داشته باشد.

محمد یاری، معاون عمرانی فرماندار کاشمر تصریح کرد: با توجه به تورم و مشکلات اقتصادی موجود، افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها یک امر بدیهی و گریزناپذیر است و متأسفانه چاره‌ای جز افزایش کرایه‌ها نیست.

در ادامه این جلسه اعضای شورای شهر نرخ کرایه مسیرهای مختلف را با بررسی پیشنهادات اتحادیه تاکسی‌رانان و همچنین شهرداری کاشمر بین 30 تا 40 درصد افزایش دادند که این افزایش قیمت پس از تأیید مصوبه شورای شهر توسط فرمانداری قابلیت اجرایی دارد.

2 پاسخ

  1. اینجانب به ندرت از تاکسی استفاده میکنم اما این مورد را میدانم که اگر 40 درصد را شواری شهر بالا ببرد رانندگان محترم تاکسی هم به بهانه نداشتن پول خرد و دیگر بهانه ها 40 درصد دیگر کرایه ها را افزایش میدهند بعدش وقتی مردم اعتراض میکنند اهالی محترم شورای شهر قول رسیدگی میدهند اما آب از آب تکان نمیخورد .

  2. سلام هنوز که گران نشده بعضی ازرانندگان تاکسی کرایه رازیادمی گیرند15 روزقبل اتفاق افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *