بیش از 300 تخلف صنفی در ایام نوروز رخ داده است

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر گفت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت و کنترل بر بازار در ایام نوروز تعداد هزار و 579 مورد بازرسی انجام گرفت که در این راستا 304 مورد فرم تخلف صنفی تنظیم شد.
سیدحسن علوی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، ارزش ریالی پرونده‌های تنظیم شده تخلفات صنفی را بالغ بر 287 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در راستای اجرای فعالیت‌های نظارتی ضمن جذب و نظارت جهت توزیع کالاهای تنظیم بازار شامل 129 تن مرغ منجمد، سه تن گوشت قرمز، 115 تن برنج هندی و 25 تن برنج آرژانتین توزیع داخل شهر کاشمر و شهر ریوش، 59 تن برنج هندی در روستاهای تابعه شهرستان و 15 تن روغن 4.5 کیلویی اقدام شد.
وی با اشاره به اجرای گشت‌های مشترک با ادارات تعزیرات حکومتی، فرمانداری، نیروی انتظامی، شهرداری و اتحادیه‌های صنفی جهت تشدید کنترل بر بازار گفت: در حال حاضر در شبکه توزیع و بازار جهت تأمین ارزاق عمومی شهروندان مشکلی وجود ندارد.
علوی در پایان خاطرنشان کرد: در سال گذشته در مورد صنوف انرژی، مبلغ 4 میلیارد و 50 میلیون ریال تسهیلات تخصیص یافته که تعداد 79 متصدی واحد صنفی به بانک عامل معرفی و تسهیلات به آنها پرداخت شده است.

یک پاسخ

  1. چرا خبرهای سایر جراید را نمی زنید؟نه آوا و نه سرو؟نه ایرنا و نه قدس؟
    جناعی کار می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *