انتقال صنوف مزاحم در کاشمر به شهرک صنعتی باید در اولویت کار مسئولان قرار گیرد

images

کاشمر – خبرگزاری مهر: فرماندار کاشمر گفت: انتقال صنوف مزاحم در این شهرستان به شهرک نیمه صنعتی باید تسریع یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فروزان ظهر دوشنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان اظهار کرد: با توجه به آلودگی صوتی مشاغل مزاحم که در داخل شهر فعالیت می کنند باید آنها هرچه سریع تر به شهرک نیمه صنعتی انتقال یابند.

فرماندار کاشمر بیان کرد: مسئولان مربوطه باید با در نظر گرفتن مشوق هایی برای صاحبان این صنوف، انتقال آنان را از داخل به خارج شهر سرعت بخشند.

فروزان با اعلام اینکه با توجه به آغاز فصل تابستان باید بر واحدهای عرضه مواد غذایی کنترل بیشتری صورت گیرد، گفت: کاشمر شهری زائر پذیر است و با آغاز فصل تابستان و افزایش سفرهای زیارتی به شهرستان ضروری است نسبت به برخی صنوف از جمله مواد غذایی با کمک گشتهای سیار کنترل بیشتری انجام شود.

وی گفت: در حال حاضر برخی صنوف وضعیت بهداشتی مناسبی ندارند.

فرماندار کاشمر با اشاره  به وضعیت نامطلوب بهداشتی پارک شهید مدرس افزود: در حال حاضر این پارک جهت استفاده عموم مطلوب نیست که با توجه به اینکه در فصل تابستان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ضرورت دارد به وضعیت آن رسیدگی شود.

فروزان  با اشاره به راکد بودن آب در کانالهای آب حاشیه خیابان مدرس، بازسازی و رفع آن را خواستار شد و از جهاد کشاورزی خواست نسبت به انتقال کانال های انتقال آب چاه موتوری که در آن قسمت فعالیت می کند، اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *