مدیر آموزش و پرورش کاشمر: زمینه حضور دیگران را در انتخابات فراهم نماییم

مدیرآموزش وپرورش شهرستان کاشمر گفت: امروز تمام دنیا در مقابل ما ایستاده اند، اما به خاطر ظرفیت گفتمان انقلاب اسلامی پیشرفت کرده ایم واین برای دشمنان ما غیرقابل تحمل است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، ابوالفضل حسینی، در همایش بصیرت افزایی مدیران مدارس پیرامون انتخابات که در محل سالن کنفرانس این مدیریت برگزار گردید، باتاکید برحضور پرشورimages در حماسه سیاسی انتخابات، اظهار کرد: باید ضمن حضوروشرکت در انتخابات زمینه حضور دیگران را در انتخابات فراهم نماییم.

وی با اشاره به اینکه در این انتخابات مسوولیت ما سنگین است، افزود: باید ضمن حضور گسترده در انتخابات نسبت به انتخاب فردی که می خواهیم چهار سال امور اجرایی کشور را به او بسپاریم تعقل گرا باشیم و دست از احساسات برداریم که این بهترین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مدیرآموزش وپرورش کاشمر معیار و ملاک واقعی در بصیرت انتخاباتی را شاخص های مورد نظرمقام معظم رهبری دانست و افزود: همه بایدجهت انتخاب فردمورد نظر رهنمودهای مقام معظم رهبری را فصل الخطاب قرار دهند.

وی ابراز امیدواری کرد: بابرگزاری یک انتخابات پرشکوه وموجبات یاس وناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم خواهد گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *