تعاونی ها حق تعیین قیمت نهایی مسکن مهر را برای متقاضیان ندارند

کاشمر – خبرگزاری مهر: رئیس شورای مسکن شهرستان کاشمر گفت: هیچ یک از تعاونیهای مسکن مهر حق تعیین قیمت نهایی را برای متقاضیان ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فروزان  قبل از ظهر یکشنبه در جلسه شورای مسکن اظهار کرد: تمام توان و ظرفیت شهرستان را برای اتمام پروژه و تحویل مسکن مهر در هفته دولت به کار خواهیم بست تا این مهم محقق شود.
وی با بیان اینکه هدف از مسکن مهر خانه دار شدن افراد کم درآمد بوده است افزود: خرید و فروش مسکن مهر ممنوع است و هیچ یک از افرادی که در مسکن مهر ثبت نام کرده اند حق خرید و فروش و انتقال واحد خود را به شخص دیگری را ندارند.
رییس شورای مسکن شهرستان کاشمر تصریح  کرد: کارگروهی به ریاست معاونت عمرانی استاندار دراستان تشکیل می شود و در آن کارگروه هریک از تعاونی ها باید هزینه های خود را ارائه کنند تا پس از بررسی قیمت تمام شده هر واحد در این کارگروه تعیین شود.
فروزان تاکید کرد: هر تعاونی که مبلغی مازاد بر مبلغ تعیین شده در کارگروه استان به عنوان قیمت تمام شده دریافت کرده باشد باید پاسخگو بوده و مبلغ مازاد را باز پرداخت کند.
فرماندار افزود: اطلاع رسانی آخرین بخش نامه ها و دستورالعملهای مربوط به مسکن مهر برای متقاضیان باید توسط مسکن و شهرسازی صورت گیرد تا تعاونی ها و اعضا تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند.
در ادامه رئیس اداره شهرسازی کاشمر گفت: ساخت مسکن مهر به سرعت در شهر در حال انجام است.
غلامرضا ابراهیمی با بیان اینکه بیشتر تعاونی ها بالای 70 درصد پیشرفت کاری دارند افزود: با توجه به دستورالعمل جدید درصورت کوتاهی در انجام فعالیت هرکدام از تعاونی ها به کارگروه مربوطه برای تعیین تکلیف معرفی می شوند.
وی همچنین با تاکید براینکه انبوه سازان در ساخت و ساز از سرعت بهتری برخوردار شده اند گفت: امیدواریم با تحویل این مسکن ها به اعضا هدف اصلی دولت نهم و دهم را محقق کنیم.

یک پاسخ

  1. ای کاش ریاست محترم شهرسازی کاشمر از مبلغ دریافتی که از اعضااخذگرفته می شود هم مطالبی می فرمودند در حالی که همین پیمانکاران تا الان حدود 17ملیون تومان از اعضا در پروزه های مسکن بسیجیان گرفته اند و کسی صداش در نیامده در حالی که در اکثر شهرهای ایران نهایتنا هر عضو 7الی10 میلیون تومان واریز کرده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *