خلیل‌آباد به راه‌آهن سراسری می‌پیوندد

خبرگزاری فارس: خلیل‌آباد به راه‌آهن سراسری می‌پیوندد

محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار داشت: از آنجا که شهرهای کاشمر و خلیل‌آباد و بردسکن جزو شهرهای تجاری و اقتصادی محسوب می‌شوند، دولت بر آن شد تا با فروش 7 میلیارد و 900 میلیون تومان اوراق مشارکت موافقت کند.

وی افزود: مطالعات این طرح بزرگ آغاز شده است و در این راستا شیب ورود سرمایه‌دار به منطقه سرعت گرفته است.

اسماعیل‌نیا گفت: در کار اجرایی با کسی تعارف نداریم و برای دفاع از مردم منطقه خود و حل مشکلات آنان کوتاهی نخواهم داشت.

نماینده مردم کاشمر اظهار داشت: با همکاری نمایندگان مردم شهرهای تربت‌حیدریه، تربت‌جام و فرمانداران شهرهای مذکور با سرعت روند کار ساخت فرودگاه شهید مدرس در دست پیگیری است و در حال حاضر این فرودگاه مصوب شده است و مبلغ 30میلیارد ریال اعتبار برای آن گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه شهرهای اطراف این فرودگاه بیش از 2 میلیون نفر جمعیت دارد، افزود: ساخت فرودگاه شهید مدرس می‌تواند مرکزی برای سازمان هواپیمایی کشوری باشد.

اسماعیل‌نیا تجاری بودن منطقه اطراف این فرودگاه، خیل دانشجو و هیئت علمی و مسافت 10ساعته با اتوبوس و یا قطار را امری ضروری برای ساخت و راه‌اندازی این فرودگاه دانست.

وی همچنین از ایجاد کلانتری در بخش ششطراز شهرستان خلیل‌آباد خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده و همکاری خوب شورا و مردم این بخش، به‌ زودی مرکز انتظامی این بخش افتتاح می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی نیز از ساخت ایجاد پژوهشکده انگور در خلیل‌آباد خبرداد و توضیح بیشتر را به آینده موکول کرد.

به گفته وی برای ساخت این مرکز 2 هکتار زمین توسط شهرستان در اختیار دانشگاه علم و فرهنگ گذاشته شده است.

6 پاسخ

  1. الان کجای متن خبر در باره راه آهن صحبت شده؟

  2. . منم با نظرات فوق موافقم. ولی اگه دقت کنین خبر از خبرگزاری فارس نقل شده. پس باید از خبرنگار فارس پرسید که چه ربطی به راه اهن داره

  3. نه خداییش کجاش از راه آهن گفتن ایشون.بعدشم هنوز هیچی معلوم نیس فقط در حد حرفه.بودجش هم ر ت ت

  4. خیلی خوبه که ما هم در مسیر راه آهن باشیم چون اگه یادتون باشه از نزدیک به 17 سال پیش که فرودگاه مدرس در کاشمر افتتاح شد خیلی راحتتر شدیم و مسافرای زیادی از اون استفاده میکنن …. ههههه به مسئولین محترم

  5. سهم ما از این فرودگاه فقط یک تابلو که اون هم در حال زنگ زدنه لطفا مسئولین فکری به حال این تابلو بکنن که در حال پوسیدنه بکنن به جهت جلوگیری از آسیب به اقتصاد و وجهه شهرستانمون …. از حالا لطفا به فکر جذب اعتبارات برای تعمیر و نگهداری از تابلو راه آهن هم باشید
    قابل به ذکره که از قبیل این تابلوها زیاد داریم توی شهرمون اونقدر که میشه یک اداره جهت نظارت و تعمیر و نگهداری از اونا راه انداخت حداقل چند نفر میرن سر کار مثل ما که خیلی وقته سر کاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *