قیمت کالا و خدمات در شهرستان کاشمر نیاز به ساماندهی دارد

اسماعیل سلطان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشمر اظهار کرد: متأسفانه در سطح شهر مشاهده می‌شود که نرخ کالا و خدمات مختلف مانند کرایه تاکسی‌ها،‌ قیمت پوشاک، مواد غذایی، و حبوبات با نرخ قانونی و مصوب تفاوت دارد.

وی افزود: به عنوان مثال قیمت میوه در بازار گاهی اوقات دو برابر قیمت میدان بار است و متأسفانه سود اصلی به جای آنکه نصیب کشاورز و تولیدکننده بشود نصیب دلال‌ها و واسطه‌ها می شود.

سلطان‌پور افزود: در برخی مواقع مشاهده می‌شود که یک کالای ثابت در نقاط مختلف شهر با قیمت‌های متفاوت ارائه می‌شود و حالا سئوال ما این است که چه کسی مسئول نظارت بر نرخ‌هاست و این نابسامانی‌ها را چه کسی باید رسیدگی کند؟

وی اظهار کرد: ما هم در شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم کم کاری می‌کنیم و نباید بنشینیم و فقط تماشا کنیم که افراد سودجو هر کار دوست دارند انجام دهند بلکه به نمایندگی از شهروندان باید از نهادهای مسئول بخواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

این عضو شورای شهر کاشمر همچنین به معضل تداخل صنفی در این شهر اشاره و خاطرنشان کرد: ‌تداخل صنفی به بدترین وجه در برخی مغازه‌های سطح شهر وجود دارد به عنوان مثال یک سوپر موادغذایی، میوه و لوازم آرایشی هم می فروشد.

سلطان‌پور از وضعیت نامناسب و زننده مانکن‌ها در برخی مغازه‌های لباس فروشی هم انتقاد و خواستار برخورد با این موارد شد.

یک پاسخ

  1. چی عجب نماینده محترم به خودشان اجازه دادند که در مورد وضعیت کاشمر مطلبی بفرمایند حیف ان رای که مردم به شما دادند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *