خدمات دهی حمل و نقل درون شهری کاشمر مناسب نیست

شورای شهر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشمر، محمد خباززاده ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر کاشمر اظهار کرد: چند سال قبل تعدادی مینی‌بوس به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری کاشمر در اختیار شهرداری قرار گرفت و شهرداری هم با شرایط سهل و ویژه‌ای این مینی‌بوس‌ها را به رانندگان بخش خصوصی واگذار کرد.

عضو شورای شهر کاشمر افزود: این مینی‌بوس‌ها به صورت قسطی و با قیمتی ارزان و پایین‌تر از قیمت واقعی آنها به رانندگان واگذار شد تا با خدمات ‌دهی در سطح شهر، بخشی از مشکلات حمل و نقل درون شهری را حل کنند.

خباززاده تصریح کرد: قرار بر این بود که این مینی‌بوس‌ها در مسیرهای مشخص و به ویژه مسیرهایی که به نقاط کور معروف هستند و تاکسی‌ها نمی‌توانند سرویس‌دهی انجام دهند، حرکت کنند و همچنین مقرر شده بود بر روی این خودروها، جی.پی.اس نصب شود و مسیر حرکت آنها کنترل شود تاحق اینکه سرویس بگیرند و یا به خارج از شهرستان بروند را نداشته باشند.

وی تصریح کرد: متأسفانه نه تنها بر روی این مینی‌بوس‌ها جی.پی.اس نصب نشده بلکه نظارتی هم بر کار آنها صورت نمی‌گیرد و شاهد هستیم که خیلی از آنها سرویس کارخانه و مدرسه‌ها شده‌اند و ساعت 7:30 صبح که شهروندان نیاز دارند در حال سرویس‌دهی خود هستند و در داخل شهر خدمات‌رسانی نمی‌کنند و اکثرا در ساعاتی حضور دارند که مردم نیاز چندانی به آنها ندارند.

خباززاده تاکید کرد: رعایت دقیق مصوبات شورا در این مورد و نیز نظارت بر عملکرد مینی‌بوس‌ها و ناوگان حمل و نقل درون شهری کاشمر باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *