سکاندار خراسان رضوی باید با پرهیز از خط و جناح سیاسی، سیاست‌مدارانه استان را اداره کند

خبرگزاری فارس: زمان معرفی استاندار خراسان رضوی هنوز مشخص نیست/ لزوم پرهیز از سیاست‌زدگی

محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با بیان اینکه فردی که می‌خواهد به عنوان استاندار خراسان رضوی معرفی شود باید در حوزه فرهنگ دارای اعتقادات قوی و در حوزه مدیریت و سیاست فردی شایسته‌سالار باشد، اظهار کرد: استاندار جدید خراسان رضوی نباید اجازه دهد فضای استان اسیر سیاست‌زدگی شود بلکه باید تمام سعی و تلاش خود را در پیگیری و رفع مشکلات استان در حوزه‌های مختلف به کار گیرد.

وی با اشاره به اینکه وجود بارگاه منور ثامن الحجج (ع) می‌طلبد فردی که می‌خواهد استاندار این استان شود یک شخصیت فرهنگی با نگرش عمیق و تجربه لازم در حوزه اقتصاد باشد، افزود: سکاندار استان باید فردی پرانگیزه و دارای سوابق اجرایی باشد تا بتواند با جسارت به موقع در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها پر‌قدرت عمل کند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تعادل‌محور، تعامل‌محور و با انصاف بودن از شاخصه‌های انتخاب استاندار خراسان رضوی است که باید مد‌نظر قرار گیرد، یادآور شد: استاندار باید شرایط خاص استان را که ویژه است مد‌نظر قرار دهد و از تمام ظرفیت‌های استان و کشور برای ارتقای استان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف استفاده کند.

وی با بیان اینکه بحث ابقای استاندار فعلی به عنوان یک نظر و پیشنهاد از سوی نمایندگان استان به وزارت کشور اعلام شده است، تصریح کرد: در این راستا اسامی چند نفر دیگر برای تصدی پست استانداری خراسان رضوی پیشنهاد شده است.

اسماعیل‌نیا با اشاره به اینکه وزارت کشور با حوصله و صبر استاندار خراسان رضوی را معرفی خواهد کرد، خاطرنشان کرد: هنوز زمان مشخصی برای تعیین استاندار خراسان رضوی مشخص نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *