مانور لحظه صفر بحران در کاشمر برگزار شد

کاشمر – خبرگزاری مهر: مانور لحظه صفر بحران به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی و به منظور تمرین و سنجش میزان آمادگی اعضای ستاد بحران در شهرستان کاشمر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندار شهرستان کاشمر، ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری این مانور با تاکید بر اینکه در تمامی  بحران ها همکاری میان دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد مدیریت بحران کاشمر وجود دارد، اظهار کرد: این شهرستان در زمینه مدیریت بحران آمادگی لازم را داشته و می تواند از تلفات احتمالی جلوگیری کند.
مهدی فروزان افزود: مانور لحظه صفر بحران زنگ خطری برای همه مسئولان بوده تا آمادگی خود را در همه زمینه‌ها و زمان‌ها برای ورود به بحران و جلوگیری از تلفات احتمالی بسنجند.
وی بیان کرد: پیشگیری بهتر از درمان است و حوادث طبیعی همیشه وجود دارد و آنچه که حادثه را تبدیل به بحران می کند، نداشتن آموزشهای لازم امداد وامکانات و تجهیزات برای پیشگیری است.
گفتنی است، مانور لحظه صفر بحران  در محل روستای رزق آباد واقع در بخش مرکزی کاشمر با فرض زلزله 5 ریشتری انجام شد و هلال‌احمر، فرمانداری، بنیاد مسکن، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و اورژانس 115 جزو دستگاه‌های اولیه حاضر در محل بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *