هفته فرهنگی و نمایشگاه آثار هنری در کاشمر برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر: برگزاری هفته فرهنگی و نمایشگاه آثار هنری در کاشمر، تجلیل از خادمان گردشگری سبزوار تجلیل همزمان با هفته گردشگری و برگزاری 4 دوره آموزشی همزمان با هفته گردشگری در مشهد عناوین سه خبر از اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی است.
به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  کاشمر گفت: برنامه فرهنگی شبهای مهر کودکان ترشیز و همزمان با هفته گردشگری در محل نگارخانه ارشاد این شهرستان برگزار می شود.
محمد نظام‌آبادی اظهار کرد: علاوه‌بر این برنامه فرهنگی نمایشگاهی از آثار هنری مربیان و هنرجویان آموزشگاه آزاد نیل پر در زمینه خط و تذهیب، تشعیر، طراحی نقوش سنتی  و عکاسی، نقاشی و….  در محل نگارخانه ارشاد اسلامی بر پا شده است.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  کاشمر تصریح کرد: در این نمایشگاه که از 6 مهر لغایت 17  مهر در حال اجرا است، هر شب جمعی از کودکان، نوجوانان و دانش آموزان با حضور در کارگاه‌ها نقاشی‌هایی را در موضوعات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سفر، موزه ها و بناهای تاریخی و زیارتی شهر و مشاغل سنتی، آب، برق و انرژی، محیط زیست، نماز به تصویر می‌کشند و جوایزی نیز به قید قرعه اهدا می‌شود.
نظام آبادی استقبال حضور گرم و استقبال را خوب ارزیابی کرد و از هدف برگزار کنندگان این برنامه فرهنگی و نمایشکاه آشنائی به خصوص کودکان و نوجوانان با خلق آثار هنری و فرهنگی با موضوعات مرتبط میراث فرهنگی و گردشگری دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *