نقاط آلوده به معتادین مواد مخدر در کاشمر پاکسازی شد

با حضور اعضای شورای تامین و نیروهای انتظامی کاشمر طرح پاکسازی مکان‌های آلوده به معتادین مواد مخدر در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، در پی اعتراض و نارضایتی ساکنین جنوب شرقی کاشمر مبنی بر ایجاد فضاهایی برای تجمع معتادین، موضوع پس از بررسی میدانی و تصویب اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر مبنی بر تخریب و پاکسازی محله مذکور با تایید شورای تامین و با حضور نیروهای انتظامی، قضایی و ماشین آلات شهرداری حد فاصل پل نیازمند تا پل قائم که مسیر عبور سیلاب بود، پاکسازی شد.

رئیس شورای تامین و فرماندار کاشمر در حاشیه اجرای این طرح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پاکسازی این منطقه بنا به درخواست اهالی و به منظور افزایش ضریب امنیت و ایجاد آرامش انجام شده است.

مهدی فروزان با اشاره به اینکه اعتیاد به مواد مخدر منجر به بروز مضلات بهداشتی، روانی و اجتماعی شده بیان داشت: گسترش این پدیده شوم موجب به خطر افتادن سلامت جسمی و روانی جامعه و بروز ناهنجاری‌های اجتماعی نظیر طلاق، دزدی و تکدی‌گری شده است.

وی با بیان اینکه طرح پاکسازی و تخریب مناطق آلوده در جهت جلب رضایت شهروندان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: در این راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای همکاری در پاکسازی مناطق آلوده و متلاشی کردن محل‌های تجمع معتادان در مناطق شهری و روستایی آمادگی دارند.

رئیس شورای تامین کاشمر از شهروندان کاشمری خواست همواره مجریان را در اجرای موفقیت‌آمیز این طرح‌ها یاری دهند

4 پاسخ

  1. آهان ، مکانهای آلوده پاکسازی شدن ، که همسایه ی ما سرش شلوغتر از قبل شده…
    اعضای شورای تامین ونیروهای انتظامی کاشمر ” دستتون دردنکنه” ، “متشکریم” .

  2. بابا کجا جمع شدن الان نیازمند پر از معتاده

  3. واقعا تشککر میکنم ازتون واقعا کوچمون رو خلوت کردید…/از قائم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *