انتقاد عضو شورای شهر از ساخت و سازهای بی‌ضابطه در کاشمر

ر گفت‌وگو با تسنیم مطرح شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کاشمر از ساخت و سازهای بی‌ضابطه در این شهرستان انتقاد ک

محمد خباززاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشمر اظهار کرد: متأسفانه در ساخت و سازهای شهر کاشمر طرح تفصیلی نادیده گرفته شده و هر شهروندی به خودش اجازه می‌دهد برداشت مخصوص به خود از این طرح را داشته باشد.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کاشمر گفت: وضعیت به گونه‌ای شده است که گویا بحث تراکم کم، متوسط و زیاد در سطح شهر کاشمر بی‌معنا بوده و ما شاهدیم که در بخش‌هایی با تراکم کم ساختمان‌های هفته طبقه ساخته می‌شود.
وی افزود: اگر امروز شهروندی از ما نقطه‌ای را در سطح شهر بخواهد که بتواند در آن مکان خانه‌ای ساخته و مطمئن باشد که یک ساختمان چند طبقه در روبروی آن علم نمی‌شود, نمی‌توانیم چنین مکانی را به او نشان دهیم و همه این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که گزارش آن به شهرداری می‌رسد و شهرداری هم خبر دارد اما برخورد قاطعی انجام نمی‌دهد.
خبارزاده تصریح کرد: در مرکز شهر کاشمر بدون پروانه، گودبرداری می‌شود و ساختمان‌های چند طبقه‌ای ایجاد می‌شود که در آینده‌ای نه چندان دور معضلاتش برای شهروندان باقی می‌ماند اما جلوی آن گرفته نمی‌شود.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کاشمر عنوان کرد: همچنین در خارج از محدوده شهری هم شاهد ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم و عده‌ای افراد منفعت طلب، زمین‌های کشاورزی را تخریب کرده و تبدیل به مسکونی می‌کنند که باید با جدیت جلوی این اقدامات مخرب که آینده شهر را تهدید می‌کند, گرفته شود.
انتهای پیام/ آ

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *