دو پروژه عمرانی خیرین سلامت در کاشمر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مسئولین شهرستان افتتاح شد.


دو پروژه عمرانی توسط خیرین سلامت در کاشمر افتتاح شد

به گزارش خبرنگارمهر، مصطفی مهرابی بهار ظهر یکشنبه با حضور در بخش دیالیز بیمارستان شهید مدرس کاشمر قسمت توسعه یافته فضای فیزیکی که توسط خیری به نام رضا کاویانی با هزینه بالغ بر یک میلیارد ریال و به یاد پدر و مادر مرحومش ساخته بود افتتاح کرد.
فرماندار کاشمر در حاشیه افتتاح بخش توسعه یافته دیالیز بیمارستان شهید مدرس کاشمر گفت: حضور 50 متخصص و 65 پزشک عمومی و سایر رشته‌های تخصصی شهرستان کاشمر را تبدیل به یک قطب گردشگر سلامت کرده است.
مهدی فروزان افزود: با مشارکت خیرین حوزه سلامت از زمان شروع به کار مجمع خیرین سلامت شهرستان،30میلیاردریال اعتبار جذب شده که این مبلغ امر صرف خرید تجهیزات وتکمیل نیازهای حوزه بهداشت ودرمان شهرستان شده است.
وی بیان کرد: طی چند روز آینده با کمک خیرین شاهد کلنگ زنی ساختمان انتقال خون شهرستان خواهیم بود.
فرماندار درادامه افزود: صدور مجوز تاسیس و تامین و تخصیص اعتبار لازم در خصوص شروع روند ساخت و تکمیل وتجهیز بیمارستان 200تختخوابی امام رضا(ع)شهرستان کاشمرازنیازهای اساسی و زیربنایی شهرستان است.
وی با اشاره به سابقه بیمارستان شهید مدرس کاشمر خریداری تجهیزات جهت راه اندازی بخش اتاق عمل بیمارستان مذکور و تجهیز اتاق عمل مغز واعصاب بیمارستان حضرت ابوالفضل کاشمر را خواستارشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *