عده ای قصد خدشه دار کردن چهره دولت تدبیر و امید را دارند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بردسکن با اشاره به اینکه اصلاح طلبان انسان هایی ارزشی هستند، افزود : مردم اجازه نمی دهند این عده معدود ارزشهای اسلامی را زیر سووال ببرند.

وی اظهارداشت : افرادی که قبل از روی کار آمدن دولت جدید دنبال اهداف سیاسی خاصی بودند باید بدانند که در دولت تدبیر و امید برای برای افراطیون تندرو جایی وجود ندارد.

او گفت:دولت جدید باید با شناسایی افرادی که به اسم دلسوزی برای نظام، قصد فتنه دارند را از حریم خود دور کرده و نگذارد در اطراف رخنه کنند.

امام جمعه بردسکن افزود: دشمن امنیت، وحدت، اعتقادات و ارزشهای ملت ما را مورد هدف قرار داده و از این طریق می خواهد به ایران اسلامی ضربه وارد کند.

وی با اشاره به پانزدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری و سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع این اعضا، گفت : همه مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به مناسبتهای تقویمی از جمله هفته احسان و نیکوکاری و هفته درختکاری، روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید، بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به شکل های گوناگون در جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام امینی با تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و گرامی داشت روز پرستار گفت: کار پرستاران در واقع یک نوع عبادت محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *