پیش‌بینی حضور 700 نفر در مراسم اعتکاف امسال کاشمر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ظرفیت 700 نفری مسجد جامع این شهرستان که برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است، تکمیل شود.

خبرگزاری فارس: پیش‌بینی حضور 700 نفر در مراسم اعتکاف امسال کاشمر
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام قاسم‌علی مجیدی ظهر امروز در جلسه ستاد شئونات فرهنگی این شهرستان که به منظور برنامه‌ریزی و ارائه راهکار برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در بیت امام جمعه کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: در واقع اعتکاف زمان مناسبی برای خودسازی و کنترل نفس است؛ لذا باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی صحیح و تبلیغات جامع و گسترده برای برگزاری باشکوه این آیین تلاش کنیم.

وی اعتکاف را یکی از راه‌های تاثیرگذار در خودسازی و تقویت باورهای دینی دانست و یادآور شد: در شرایطی که شبیخون فرهنگی ارزش‌ها را نشانه گرفته است باید در راستای تقویت باورهای دینی و اعتقادات تلاش کنیم؛ به همین منظور مراسم عبادی – معنوی، نقش بسیار مهمی در رویارویی با نفوذ فرهنگ بیگانه دارد لذا حضور جوانان در این مراسم بسیاری از توطئه‌های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر با تأکید بر برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی برای معتکفین خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد با فعال کردن کمیته فرهنگی مباحث را مطرح کنیم و در راستای فراهم کردن محیطی آرام و معنوی برای معتکفین گام برداریم.

وی با اشاره به این‌که علاقمندان به شرکت در آیین معنوی اعتکاف می‌توانند از 15 تا 23 اردیبهشت‌ماه با مراجعه به مسجد جامع و سازمان تبلیغات کاشمر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم ظرفیت 700 نفری مسجد جامع کاشمر که برای برگزاری این مراسم در نظر گرفته شده است، تکمیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *