بزرگترین پارک جنگلی کاشمر در حال خشک شدن

 a (3)-2.JPG

a (3)-2.JPG

امام جمعه کاشمر از خشک شدن بزرگترین پارک جنگلی کاشمر انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی صبح امروز، 6 اردیبهشت در جلسه شورای اداری شهرستان، افزود: متاسفانه این پارک در حال از بین رفتن است و کسی به آن توجهی ندارد.

وی افزود: چند سالی است افرادی در این منطقه سرمایه‌گذاری کردند ولی حالا این پارک در حال خشک شدن است. اگر دلیل آن، بی‌آبی است جای نگرانی دارد و باید اعلام شود.

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه باید از کسانی که در این خصوص غفلت کرده‌ا‌ند شکایت کرد، افزود: این پارک مایه آبروی کاشمر است و همه کسانی که در این خصوص مسئولند باید یک تصمیم جدی اتخاذ کنند. حل این مشکل نیازمند اقدام اورژانسی است. اگر برای رفع مشکل بودجه ندارید اعلام کنید تا در نماز جمعه از مردم کمک بگیریم.

حجت‌الاسلام یعقوبی به مشکلات چندین ساله درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه علیرغم مذاکراتی که چندین سال است با مسئولان استان شده ولی هیچ توجهی به این مشکل جدی شهرستان نشده است. برای 85 هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در شهرستان تنها یک درمانگاه وجود دارد که آن هم اغلب پزشک ندارد. از مسئولان استان خواستاریم این معضل را جدی گرفته و در جهت رفع آن تلاش کنند.

2 پاسخ

  1. اﻭﻻ اﺩاﺭﻩ اﻭﻗﺎﻑ ﻭﺷﻬﺮﺩاﺭﻱ ﺁﺏ ﭼﺎﻫﻤﻮﺗﻮﺭ ﻫﺎ ﺭﻭ ﻛﻪ ﻭﻗﻒ ﺟﻨﮕﻞ ﺳﻴﺪ ﻣﺮﺗﻀﻲ ﺷﺪﻩ ﭼﻜﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ.
    ﺩﻭﻣﺎ اﮔﻪ اﻗﺎﻱ اﻣﺎﻡ ﺟﻤﻌﻪ ﺟﺰﻭ ﻣﺴﻴﻮﻻﻥ ﻧﻴﺴﺖ ﭘﺲ ﻣﺴﻴﻮﻟﻴﻦ اﻳﻦ ﻣﻤﻠﻜﺖ ﭼﻪ ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ? ? ?

  2. از امام جمعه محترم متشکریم که این مسئله مهم راکوش زدکره اند ازان خبر نکار خوب هم تشکر میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *