افزایش ۱۷۴ درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشمر

مهدی فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشمر اظهار کرد: با تلاش گسترده فرماندهی و پرسنل خدوم و جان برکف نیروی انتظامی کاشمر در سال 92 مقدار کشفیات تریاک در شهرستان  518 کیلوگرم بوده که این مقدار در سال 91 بیش از 142 کیلوگرم بوده است.

وی بیان کرد: در سال گذشته دو کیلو و 704 گرم حشیش و 58 کیلوگرم سایر مواد مخدر در سطح شهرستان کشف و ضبط شد.

رئیس شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اعلام اینکه در مجموع در سال گذشته 592 کیلو و 471 گرم انواع مواد مخدر کشف شده است گفت: این میزان نسبت به سال 91 بیش از 174 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با اخد مجوز احداث پست ایست و بازرسی ثابت در روستای اکبرآباد کوهسرخ در زمینه کشفیات موادمخدر اقدامات بهتری در شهرستان انجام شود.

فرماندار کاشمر افزود: تمامی 56 مصوبه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در سال گذشته اجرایی شده است.

وی پاکسازی مناطق آلوده را از جمله کارهای انجام شده توسط این شورا در سال گذشته عنوان کرد.

فروزان همچنین به انجام بازرسی‎های مستمر از عطاری‌ها و اماکن عرضه گیاهان دارویی خبر داد و گفت: تاکنون چندین مورد به خاطر تخلفاتی که داشته‌اند پلمپ شدند.

فروزان راه اندازی کمپ مجاز ترک اعتیاد در سطح شهرستان را از دیگر اقدامات این شورا در برخورد با معتادان و مصرف کنندگان موادمخدر عنوان داشت.

وی یکی دیگر از اقدامات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان را برگزاری کلاسهای آموزشی به ویژه در زمینه آموزش‌های شغلی برای معتادین و افرادی که دوره محکومیت آنها به پایان رسیده است از طریق سازمان فنی وحرفه‌ای عنوان کرد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *