امکانات مربوط به ورزش شنا در کاشمر زیر صفر است


حجت الاسلام میثم خزاعی روز چهارشنبه به ایرنا گفت: با توجه به کمبود امکانات در حوزه ورزش و نبود اعتبارات مورد نیاز لازم است مسوولان مختلف و از جمله شورای شهر به صورت جدی تر به موضوع ورزش جوانان ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شورای شهر در این زمینه کم کاری می کند،افزود: باید فکری اساسی برای رفع مشکلات این حوزه برداشته شود.

خزاعی با اشاره به نیمه تمام ماندن پروژه احداث استخر تربیت بدنی این شهرستان، اظهار کرد: 10 تا 15 سال است که این استخر تخریب و بازسازی آن آغاز شده اما همچنان نیمه کاره رها شده است.

وی بر تسریع در تکمیل این پروژه تأکید کرد و گفت: هر چقدر به حوزه ورزش بیشتر توجه کنیم از افزایش بروز آسیبهای اجتماعی در شهر جلوگیری کرده ایم.

وی خواستار ارایه امکانات حداقلی به گروه های ورزشی شهر کاشمر شد و افزود: برخی تیم ها و گروه های ورزشی برای تهیه یک توپ با مشکل مواجه هستند که شورای شهر می تواند در این زمینه به آن ها کمک کند.

خزاعی از نبود حتی یک سالن استاندارد با امکانات کافی در شهرستان انتقاد کرد و گفت: باید تلاش کنند با تقویت حوزه ورزش،امکانات ورزشی در دسترس همه مردم قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *