پروژه آبرسانی به پارک 16 هکتاری امامزاده سید مرتضی کاشمر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، سرانجام پس از انتقادهای تند امام جمعه کاشمر در خصوص خشک‌شدن درختان پارک جنگلی 64 هکتاری امامزاده سید مرتضی(ع) واقع در شمال شهر کاشمر، هم اکنون با اجرای 350 متر لوله‌گذاری آب از خشک‌شدن درختان این پارک که در سال‌های اخیر تحویل اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر شده بود جلوگیری به عمل آمد.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر صبح امروز در آئین افتتاح این پروژه، درختان را موجوادت زنده و تأثیرگذار در زندگی انسان دانست و گفت: درختان همانند انسان‌ها حیات دارند؛ چرا که با چتر و پوشش خود هوای پاک و مطبوع تولید می‌کنند.
احمد انبیایی با اشاره به این که احیاء، نگه‌داری و حفاظت از پارک جنگلی از اولویت‌های اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر در راستای فراهم نمودن مکانی برای استراحت و استفاده زائران و مجاوران امامزاده سید مرتضی (ع) است؛ خاطرنشان کرد: به منظور حفاظت از درختان پروژه آبرسانی با اجرای 350 متر لوله‌گذاری با اعتباری بالغ بر 210 میلیون تومان برای حدود 16 هکتار از این پارک جنگلی که تحویل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شده، فراهم شده است.
این گزارش حاکی است، پارک جنگلی 64 هکتاری شمال شهر کاشمر در ضلع غربی امامزاده سید مرتضی (ع) واقع که حفاظت، حراست و نگهداری آن پیش از این بر عهده اداره منابع طبیعی کاشمر بوده و در سال‌های اخیر 16 هکتار آن تحویل اداره اوقاف و امور خیریه و مابقی آن تحویل شهرداری کاشمر شده است

یک پاسخ

  1. بنده حاضر به اجرای فاضلاب در مسکن مهرکاشمر بوده که از محل فروش پساب می توان قسمت اعظم جنگلکاری سید مرتضی رو آبیاری کرد و داخل سید مرتضی نیز با تصفیه فاضلاب مجموعه نیز فضای سبز آن مجموعه نیز سیراب خواهد گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *