کودک شش ماهه در کاشمر قربانی اعتیاد والدین شد


کاشمر- ایرنا – فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: کودک شش ماهه در کاشمر قربانی اعتیاد والدین شد و آثار شکنجه روی گونه ها و جای جای بدن او دیده می شد.

خبرگزاری‌ایرنا عصر‌ایران

سرهنگ ابوالقاسم باقری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام یک فقره نزاع در محدوده بلوار سجاد شهرستان کاشمر به پلیس 110، گشت کلانتری 12 بلافاصله در محل حضور یافت.
وی یادآورشد: به محض حضور ماموران زنی 30 ساله در حالی که نوزاد شیرخواره اش را در آغوش کشیده بود، هراسان و با عجله خود را به مأموران رساند.
سرهنگ باقری با بیان اینکه این زن هراسان و نفس زنان تنها با انگشت دو مرد را نشان می داد که انگار در حال فرار بودند، افزود: بلافاصله آن دو مرد توسط ماموران دستگیر و به همراه این زن جوان که زهرا نام داشت به کلانتری انتقال یافتند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: این زن در اظهارات خود مدعی شد طفل شش ماهه اش توسط این دو نفر به نام هایˈ مصطفی و جوادˈ با آتش سیگار مورد آزار و اذیت و شکنجه قرار گرفته است
وی افزود: کودک بیهوش بلافاصله با هماهنگی نیروهای اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) انتقال یافت و مورد مداوا قرار گرفت.
سرهنگ باقری یادآورشد: در بررسی های به عمل آمده در چندین جای بدن این کودک شش ماهه آثار کبودی و سوختگی شبیه آتش سیگار و سنجاق داغ مشاهده می شد.
وی با اشاره به اینکه در بازجویی های بعمل آمده از این دو جوان، متهمان خود را بی گناه دانسته و فرد دیگری به نام ˈمیثم ˈ را به عنوان مجرم اصلی معرفی کردند، افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص گردید فرد سوم متواری است و اثری از وی در حال حاضر در دست نیست که ماموران در حال تحقیق هستند.
باقری با اعلام این که دو متهم اصلی شب را با هماهنگی قاضی کشیک در کلانتری گذراندند، ادامه داد: در تحقیقاتی که از خانواده این کودک شش ماهه به عمل آمد مشخص گردید خانواده پدری زهرا در یکی از روستاهای دور دست بخش کوه سرخ زندگی می کنند.
وی یادآورشد: به گفته پدر زهرا، دخترش بیسواد است و برای بار دوم با پسری به نام مسعود ازدواج کرده است.
سرهنگ باقری افزود: همسر دوم زهرا اعتیاد به کریستال دارد و از سال 91 به جرم خرید و فروش مواد مخدر به حس ابد محکوم شده ودرزندان به سر می برد.
وی افزود: زهرا نیز به جرم خرید و فروش مواد مخدر به دو سال حبس محکوم شده بود که قبل از ماه مبارک رمضان پس از یک سال حبس مورد عفو قرار گرفت و آزاد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: این خانم به دلیل اینکه پس از آزادی نه جایی برای اقامت و نه کار مشخصی داشت و از سویی هم تمایلی به زندگی با پدر و مادر و یا خانواده شوهر دومش نداشت مدام به دنبال مکانی برای اقامت بود.
وی به اعترافات متناقص مادر کودک در بازجویی ها برای نگهداری از کودک خردسالش اشاره کرد و افزود: مقرر شد کودک تحویل بهزیستی شود و پرونده نیز جهت بررسی بیشتر موضوع در دست پیگیری است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *