تغییر کاربری خانه معلم کاشمر در دستور کار شهرداری قرار گرفت


به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، ایرج سعادتمند صبح امروز در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش کاشمر اظهار داشت: این مجموعه که تحت عنوان مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در سالیان گذشته احداث شده است در امر برگزاری همایش‌ها و جلسات اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری کاشمر در اقدامی پرونده این مجموعه را برای تغییر کاربری به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده است، یادآور شد: خانه معلم کاشمر که به تنها امید مجموعه تبدیل شده است اگر به تجاری تغییر کاربری پیدا کند، صدمه‌ای به آموزش و پرورش وارد می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به این که ایجاد و احداث مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان بر اساس قانون انجام شده است از فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش خواست تا نسبت به پیگیری موضوع و جلوگیری از این تغییر کاربری اقدام کند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و ایام بازگشایی مدارس افزود: خوشبختانه از تمام امکانات و ظرفیت‌ها برای بهسازی فضای فیزیکی و تامین امکانات مورد نیاز در قالب پروژه مهر استفاده کرده‌ایم و همچنین به همت خیران تعدادی از مدارس نیز بازسازی و مرمت شده‌اند.

سعادتمند با بیان اینکه در هفت باب مدرسه در سطح شهرستان به لحاظ کمبود فضا مجبور به تقسیم کردن برخی کلاس‌ها به دو کلاس شده‌ایم تا مشکل را به صورت موقت برطرف کنیم، خاطرنشان کرد: به لحاظ اینکه در دو مدرسه امکان توسعه وجود نداشت ناچار شدیم چهار کانتینر از استان درخواست کنیم و مشکل فضا در این مدارس را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه در قالب بسته حمایتی جدید مبنی بر استفاده از ظرفیت مدارس غیر دولتی رایزنی‌ها و مذاکرات اولیه با مدیران مدارس غیر دولتی انجام شده است تصریح کرد: برابر این بسته حمایتی تعدادی از دانش‌آموزان را در این مدارس ساماندهی می‌کنیم و در قبال آن معلم و مدیر در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا بخشی از مشکلات حل شود.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر در این جلسه از اقدام شورای اسلامی شهر و شهرداری کاشمر در ارتباط با برپایی جشن نخبگان و تجلیل از دانش‌آموزان افتخار آفرین با کسب عناوین برتر در کنکور و جشنواره‌های فرهنگی و هنری تقدیر کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *